ראשי חדשות Hoocap – כיסוי העדשה הנפתח

Hoocap – כיסוי העדשה הנפתח

0
0

חברת ID7D הטיוואנית פיתחה פיתרון מעניין המתלבש על קצה עדשה קיימת ומסוגל לשמש ככיסוי נגד שמש כשהוא פתוח וככיסוי עדשה כשהוא סגור. הרעיון יפה – איך הביצוע?

המסע הלא נגמר למציאת פיתרון יצירתי לכיסוי עדשה נמשך. ה-Hoocap הוא שילוב בין Hood לבין Cap או כיסוי עדשה ומגן שמש המשנה מצב על ידי הזזה פשוטה של זיז מכאני. ההתקן כבר מיוצר עבור עדשות קנון והחברה מפתחת כעת גרסאות עבור עדשות נוספות של החברה כמו גם של חברות נוספות ביניהן סוני, לייקה וניקון. האתר photoclubalpha בדק גרסת ניסוי של ה-Hoocap המיועד לעדשת ה-16 מ”מ של סוני – התוצאות משביעות רצון פרט למגבלות בעת השימוש בפלאש החיצוני.

Hood מתקפל לכיסוי עדשה

hoocap 1

המחיר של ההתקן עומד על 49 דולרים באתר החברה ובשלב זה זמין רק דגם עבור עדשת ה-EF-S 17-55 mm  F2.8  IS  USM של קנון אך שורה של עדשות נוספות אמורות להצטרף בעתיד אם המוצר יצליח.

Hoocap – היצע עדשות מוגבל בשלב זה

hoocap 2

סרטון המדגים את עיקרון הפעולה של ה-Hoocap

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=t4an6fZl35k[/youtube]

אנו עוסקים כאן כבר זמן רב מאד בפתרונות שונים ומשונים אשר נוצרו בכדי לפתור את סוגיית כיסוי העדשה. רק לאחרונה פרסמנו כאן את הפתרון של חברת טוקינה תחת השם – Flip-Cap וכן קונספט אחר של חברה סינית בשם X-Cap. לפני כן הצגנו כאן שורה ארוכה של פתרונות נוספים דוגמת ה-LensBling המגניב של Blackrapid, ה-HoodCap Flower – קונספט מקורי דמוי פרח לכיסוי עדשה נפתח (אשר מזכיר מאד את ה-Hoocap  למעשה), The Nice Clip של Zeke Kamm שכיכב בקיקסטרטר וה-Lens Cap Holder אשר הופיע גם הוא באתר בשנה שעברה. כל כך הרבה פתרונות ועדיין לדעתנו טרם נוצר הפתרון האולטימטיבי – אנו עדיין ממתינים.

נפתח בלחיצה – Hoocap

hoocap 3

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב חדשות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *