ראשי חדשות Kickstarter Snapper Cap: כיסוי עדשה שימושי

Snapper Cap: כיסוי עדשה שימושי

4
0

מי אמר שלא ניתן לנצל את כיסוי העדשה למשהו שימושי? צלם ממדינת אורגון שבארה”ב עלה על רעיון חביב – כיסוי עדשה המאפשר “להחביא” בתוכו כרטיס זיכרון או מטלית ניקוי – נהדר אם התקלקל לכם הכרטיס הראשי או סתם נגמר המקום. רק מה תעשו אם אבד הכיסוי…

אין סוף לרעיונות היצירתיים המגיעים להם דרך האתר קיקסטרטר בתחום הצילום. הצלם ג’יימס סייל מאורגון שאל את עצמו מדוע לא לנצל את כיסוי העדשה עבור משהו נוסף פרט למשימה לשמה נוצר – להגן על העדשה. אנו הרי נושאים את הכיסוי איתנו בכל מקרה (כן מגיב מספר 4 – אנחנו יודעים שאתה אף פעם לא משתמש בכיסוי עדשה ונורא גאה בכך), מדוע שלא נשתמש בו למשהו נוסף?

ג’יימס תכנן כיסוי עדשה חדש בעל מבנה פנימי שונה מעט אשר מסוגל “לאכלס” מתאם עבור כרטיס זיכרון – SD או CF ואפילו מטלית ניקוי (איך בדיוק מחזירים אותה לצורך שימוש חוזר אנו לא ממש בטוחים). אם אתם לא נוהגים להסתובב עם תיק צילום אבל בכל זאת רוצים לקחת איתכם כרטיס גיבוי מדובר באופציה נחמדה למדי.

מי אמר שלכיסוי העדשה אין עוד שימושים?

Snapper Cap

תמורת כ-15 דולר לא מדובר בהוצאה גדולה מידי – הכל כמובן בהנחה שג’יימס יצליך לגייס את הסכום הדרוש להצלחת הפרויקט – פרטים בעמוד הקיקסטרטר של הפרויקט.

סרטון הקיקסטרטר של הפרויקט


אנו עסקנו פה בעבר לא מעט בבעיה הכאובה של אמצעים לאחסון כיסוי העדשה עצמו ועשרות פתרונות ורעיונות הועלו ופורסמו כאן באתר – הינה כמה דוגמאות: Flip-Cap, כמו גם קונספט אחר של חברה סינית בשם X-Cap, לפני כן הצגנו כאן שורה ארוכה של פתרונות אחרים דוגמת ה-LensBling המגניב של Blackrapid, ה-HoodCap Flower – קונספט מקורי דמוי פרח לכיסוי עדשה נפתח, The Nice Clip של Zeke Kamm שכיכב בקיקסטרטר וה-Lens Cap Holder אשר הופיע גם הוא באתר כמו גם ה-Stow-Away – וזאת היא רשימה חלקית בלבד.

גרסא ל-CF ול-SD (שימו לב שגרסת ה-CF מתאימה מכיסוי בגודל 67 מ”מ ומעלה בלבד)

Snapper Cap2

 עוד פרויקטים מגניבים מתחום הצילום ניתן למצוא בערוץ המיוחד ל-kickstarter ב-MegaPixel.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב Kickstarter

4 תגובות

  1. Avatar

    אדי

    31/10/2013 ב 1:11 PM

    מכסה לעדשה אמור להיות קשור עם חוט, בקשר לולאה לגוף המצלמה, קשר שניתן להתיר בקלות רב,ה עם כל החלפה של עדשה במצלמה.

    מעבר לזה, ניחא – זה לא פשוט היום לעשות כמה ג’ובות מהצד, בעזרת רעיון יזמי, כי מיד מעתיקים אותו בסין, ולהם יש רשת שיווק גלובלית הרבה יותר יעילה מכל יזם קטן עם רעיון שיכלולי.

    השב

  2. Avatar

    אדי

    31/10/2013 ב 7:18 PM

    אגב, גם מכסה כזה אפשר להדפיס על מדפסת 3D…

    השב

  3. Avatar

    עידו גנוט

    31/10/2013 ב 7:24 PM

    אכן – יש המון פוטנציאל להדפסות 3D בתחום העזרים לצילום עוד לא התחלנו לגרד את פני השטח של מה שאפשר לעשות עם זה – יש כל כך הרבה דברים שצלמים צריכים ופשוט אין לקנות כי לא מספיק אנשים באמת צריכים את זה ואין לזה פוטנציאל מסחרי אבל בקנה מידה קטן זה פתרון נהדר.

    השב

  4. Avatar

    גיורא

    01/11/2013 ב 12:17 AM

    רעיון מגניב! עכשיו אפשר יהיה לאבד גם את כרטיס זכרון ולא סתם מכסה!… מי בכלל משתמש בעוד כרטיס כשיש נפחים כאלה במצלמה, אבל אם כבר איכסון במכסה אז אולי להכניס שם איזו עוגיה? וזה גם יכול להיפתח עם רוכסן בכדי לשמור שם כסף קטן? אולי בכלל M&M ילכו על מכסה שבא עם סוכריות צבעוניות? והאמת – אפשר טיפונת להגדיל את ההתקן, מה זה כבר משנה, ולשים שם כוס מתקפלת עם איזה תרכיז?
    אבל עיזבו את המכסה, חשבתם מה אפשר לעשות בתוך התקן הסוללות בתוך ה”גריפ” שאפשר להוסיף בתחתית ההמצלמה?! ושם זה אפילו נעול עם בורג כך שלא ילך לאיבוד! וואו… ממש כספת… כמה כרטיסי זכרון אפשר היה לאכסן שם!! וגם בוטנים, וגרעינים, בקבוקון כזה שטוח עם וויסקי? אבל לא, הכי שווה (ושימושי!) – חוט עם תקע למצית וצ’יק-צ’אק זה הופך למקרר קטן! חשבתם איך זה לאכסן כמה קרטיבים קטנטנים במצלמה?… די נו באמת!…

    השב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *