ראשי חדשות קדם פוטוקינה 2012: עדשות העתיד של זייס

קדם פוטוקינה 2012: עדשות העתיד של זייס

0
0

חברת קרל זייס (צייס) חשפה מוקדם יותר היום את תוכניותיה לתערוכת פוטוקינה 2012 ועימן גם פרטים ראשונים אודות קו חדש של עדשות ידניות מהירות בעלות תכנון אופטי חדש אשר יאפשר לטענת החברה ביצועים אופטיים המקבילים לאלו המושגים במערכות פורמט בינוני על מצלמות Full Frame.

זייס הודיעה היום כי במסגרת תערוכת פוטוקינה תחשוף שתי משפחות מוצרים חדשות כאשר אחת מהן תכלול כפי הנראה עדשת 55 מ”מ f/1.4 בעלת תכנון אופטי מהפכני (אין פרטים נוספים בשלב זה) אשר תגיע לשוק במחצית השנייה של שנת 2013 (עבור מצלמות קנון/ניקון). לא פחות מעניינת תהיה ההצצה שתאפשר זייס למשפחת העדשות עבור מצלמות חסרות מראה אותן היא מפתחת (גם אלו צפויות להיות זמינות מאמצע 2013). מעט פרטים ידועים בשלב זה אך זייס הודיעה כי מדובר בעדשות בעלות מערכת פוקוס אוטומטית (בשונה ממרבית עדשותיה הנוכחיות – מלבד אלו עבור מצלמות סוני) וכי בשלב הראשון מתוכננות עדשות פריים רחבות ונורמאליות וכן עדשות מאקרו.

אבטיפוס של עדשת ה-55 מ”מ f/1.4 החדשנית של זייס

Zeiss 55mm f1 4

עוד יוצגו בביתן של זייס בתערוכה עדשות הוידאו (Cine) של החברה למצלמות רפלקס, ליין העדשות של זייס עבור סוני, עדשות אותן מייצרת החברה עבור נוקיה (והמצלמה הסלולארית ב-Nokia 808 PureView המתקדם) ועוד.

העדשה “הגדולה” של זייס בתערוכה הקודמת

Zeiss photokina booth 2

הדמיה של הביתן המתוכנן של זייס לתערוכה

Zeiss photokina booth 1

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב חדשות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *