ראשי חדשות טושיבה – משווה את שיא מהירות כרטיסי ה-SD

טושיבה – משווה את שיא מהירות כרטיסי ה-SD

0
0

בעקבות סנדיסק, Delkin ולאחרונה גם סוני הכריזה גם חברת טושיבה השבוע על כרטיסי זיכרון מסוג SDHC ו-SDXC בעלי מהירות כתיבה וקריאה גבוהה במיוחד. הליין החדש המכונה Exceria תומך בכל התקנים החדשים וצפוי להגיע לשוק בין חודש מאי לאוגוסט 2012.

עוד ועוד שחקניות מצטרפות כפי הנראה לרשימת יצרניות כרטיסי הזיכרון מן הדור החדש. סדרת ה-Exceria של טושיבה (שותפתה האסטרטגית של חברת סנדיסק) מאפשרים קצבי העברת נתונים של עד 95MB/s לקריאה ו-90MB/s לכתיבה (על פי הצהרת החברה), תומכים ב-Class 10 (כרף מינימאלי להעברת נתונים) וכן בתקן ה- UHS-I ובתקן ה-SD Memory Card Standard גרסה 3 (האחרונה). שתי רמות נוספות של כרטיסי זיכרון יוצעו בסדרת ה-Exceria ואלו ישפיעו בעיקר על קצב הכתיבה לכרטיס (כרטיסים מסוג Type II יכתבו לכרטיס בקצב של 60MB/s וכרטיסים מסוג Type HD בקצב של 30MB/s ועבור האחרונים גם מהירות הכתיבה תרד ל-90MB/s). הכרטיסים יגיעו בנפחים הנעים בין 8-64GB (הכרטיסים בנפח 64GB הם מסוג Type II בלבד והינם בתקן SDXC ולא SDHC הוותיק יותר). טושיבה לא ציינה מחירים בשלב זה.

ליין כרטיסי ה-Exceria של טושיבה – כל שלושת הסדרות

Toshibas Exceria

כמו תמיד נזכיר שתי כתבות רלוונטיות בנושא כרטיסי זיכרון – השוואה כרטיסי ה-SD אשר כוללת השוואה של שני כרטיסים מהירים מן הדור החדש של סנדיסק ו-Delkin ו-“כרטיסי זיכרון למצלמות – המדריך השלם” עליו אנו ממליצים בחום לכל מי שמתעניין בנושא כרטיסי הזיכרון התקנים השונים והמינוחים.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב חדשות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *