ראשי חדשות SpiderPro – לצלם השולף

SpiderPro – לצלם השולף

2
0

חברת spiderholster הכריזה לאחרונה על מערכת נשיאה כפולה למצלמות המאפשרת לשאת אותן ללא רצועה כשהן קשורות על התקן מיוחד המתלבש על החגורה ומאפשר “שליפה מהירה”.

ה-SpiderPro הוא האחרון בשורת מוצרים אותם פיתחה חברת Spiderholster ונועד לצלמים מקצועיים  ומאפשר להם לשאת שתי מצלמות רפלקס על עדשותיהן בצידי הגוף ללא צורך ברצועה. חיבור המצלמה אמור להיות פשוט למדי – פלטת מתכת מתחברת לתחתית המצלמה ובליטה המצויה עליה מוכנסת בקלות אל תוך מגרעת בהתקן מתכת אותו נושא הצלם על חגורה בכל אחד מצידי הגוף.

ה-SpiderPro בפעולה – לשלוף ולצלם

Spiderhoster SpiderPro Dual Camera

פלטת המתכת מתחברת לפתח הברגת החצובה אך מספקת אפשרות הברגה חלופית במידה והצלם מעוניין לעשות שימוש בחצובה מבלי להסיר את ההתקן. שתי השאלות הגדולות הנוגעות תמיד להתקנים בלתי סטנדרטיים דוגמת ה-SpiderPro הן האם ההתקן נוח והאם הוא ישמור על הציוד מפני מכות או נפילות.

הפלטה בתחתית המצלמה – יש גם אפשרות חיבור לרצועת יד

Spiderhoster d ring

Charlie Sorrel הכותב עבור Wired לקח את ה-SpiderPro לסיבוב וחזר עם התרשמות חיובית למדי. לטענתו ה-Nikon D700 שלו אשר חוברה להתקן לא התנדנדה, לא נפלה ולא הפריעה לו, והתחושה החופש ללא רצועה על הצוואר או הכתף הייתה נוחה מאד. הוא בחר להשתמש בחגורת וולאקרו של Spiderholster ולא בחגורה רגילה (החלטה הנשמעת הגיונית מאד לאור העובדה שמצלמות ועדשות מקצועיות עשויות להיות כבדות ולמשוך את המכנסיים יחד עם החגורה למטה). האופן בו בנויה החגורה גם מונע קבלת מכות ברגליים מן המצלמה והעדשה.

החגורה – מונעת פגיעה בצידי הגוף

Spiderhoster belt

למי מיועד ה-SpiderPro? על פי Sorrel צלמי סטודיו יכולים להיות קהל יעד טוב אך גם צלמי שטח יכולים ליהנות מן ההתקן ואחרי תקופת התאקלמות בה הצלם תוהה האם חתיכת המתכת והחגורה באמת יחזיקו את ציוד הצילום היקר במקום – נעלמות המחשבות והעניין כולו הופך לחלק מן הגוף (פרט אולי למשקל).

Spiderholster הכינו סרטון קצר המדגים את המערכת:

ה-SpiderPro עולה כ-235 דולר ולמיטב ידיעתנו איננו מיובא באופן רשמי לישראל.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב חדשות

2 תגובות

  1. Avatar

    מאור

    20/06/2011 ב 9:43 PM

    גדול! תודה על הסיקור!

    השב

  2. Avatar

    ארז

    21/06/2011 ב 11:39 PM

    יקר יקר

    השב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *