ראשי מבזקים תמונה ראשונה של האולימפוס מיני (E-PM1) העתידית

תמונה ראשונה של האולימפוס מיני (E-PM1) העתידית

0
0

לקראת ההכרזה הצפויה בסוף החודש הקרוב עוד ועוד פרטים צצים על דגמי אולימפוס החדשים הצפויים להיות כנראה מעניינים במיוחד. היום מפרסם האתר 43rumors תמונה (אמנם במבט מלמעלה) של הקטנה מבין שלושת המצלמות חסרות המראה אותן צפויה אולימפוס לשחרר בסוף החודש כחלק מליין ה-PEN החדש.

ה-E-PM1 היא כאמור הקטנה בסדרת ה-PEN החדשה ומכונה באופן לא מפתיע גם PEN Mini – כפי שניתן לראות בתמונה, גודלה זהה פחות או יותר לזה של המצלמה הקומפקטית המתקדמת של החברה ה-XZ-1 – ההבדל נעוץ כמובן בעובדה שבניגוד ל-XZ-1 כאן מדובר על מצלמה בעלת עדשות מתחלפות וחיישן מיקרו 4/3 גדול משמעותית nzv המצוי ב-XZ-1 (לא ברור מן התמונה האם על המצלמה ישנה עדשה כלשהי והאם כן איזו). ה-E-PM1 תכלול על פי המידע שכבר פרסמנו מסך מגע ומערכת פוקוס אוטומטית חדשה לחלטין אשר על פי המידע שהתפרסם צפויה להיות לא רק יותר מהירה מכל דגמי ה-PEN הקודמים, אלא מהירה משמעותית אפילו מזו המצויה בדגמי ה-E-5 המקצועיים של החברה.

אנחנו עומדים בקשר עם חברת אולימפוס עצמה ועם נציגיה בישראל (חברת אלודה) וממתינים לבדוק את הנושא בעצמנו ברגע שהמצלמות יהיו זמינות לאחר הכרזתן.

בחלק העליון ה-E-PM1 בחלק התחתון ה-XZ-1 (קרדיט: 43rumors)

E PM1 PEN Mini Olympus

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מבזקים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *