ראשי חדשות הכרזות מוצרים EPSON: סדרת מדפסות חדשה

EPSON: סדרת מדפסות חדשה

0
0

בתערוכת פוטוקינה אשר הסתיימה לפני כחודש וחצי הכריזה חברת EPSON על שלוש מדפסות חדשות  כחלק מליין מוצרי ה-ProFocus של החברה המיועדים בין השאר גם לצלמים מקצועיים.

אנו משלימים היום חוב,  אחד מתוך כמה, בנוגע למוצרים שהוכרזו וחברות עימן נפגשנו בתערוכת פוטוקינה. בתערוכה הציגה EPSON באותו ביתן יחד עם חברת ניקון, אולימפוס ופנטקס והדגימה מספר רב של מדפסות בגדלים שונים – רובן פעלו כמעט ללא הפסקה ופלטו מאות מטרים של הדפסות ענק איכותיות (אגב, הדפסות אלו חולקו למשתתפים בתערוכה חינם, ואכן צפינו בסוף כל יום בלא מעט משתתפים חוזרים הביתה עם גלילי נייר עצומים).

EPSON הציגה בתערוכה שלושה דגמי מדפסות אשר חלקן הגיעו ואחרות צפויות להגיע ארצה בזמן הקרוב:

Epson Stylus Pro 4900 – הינה מדפסת 17 אינצ’ (רוחב 40 ס”מ או A2+) מקצועית חדשה אותה הציגה חברת EPSON כתוספת לליין ה-Epson Stylus Pro x900  הקיים אותו שיחררה לשוק לפני כשנתיים. המדפסת המיועדת לסביבת סטודיו ולצלמים מקצועיים כוללת בין השאר מספר חידושים ושיפורים אשר הופיעו עד כה רק במדפסות הגדולות והיקרות יותר של החברה:

  • מערכת הדפסה מבוססת 11 צבעים (UltraChrome HDR), במקום 8 צבעים (בסדרת ה-x880 הקיימת) המרחיבה את טווח פרופילי הצבע (gamut) באופן משמעותי.
  • SpectroProofer מובנה לבדיקת דיוק הצבע.
  • מערך סנסורים הבודקים כל טיפת דיו בכדי למנוע סתימות בראשי הדיו.
  • מהירות הדפסה של 46 מטר מרובע לשעה.
  • סכין איכותית לחיתוך נייר וקנבס.

ה-Epson Stylus Pro 4900 מערכת הדפסה בעלת 11 צבעים:

Epson Stylus PRO 4900

מחירה הרשמי של המדפסת בישראל יעמוד על כ-3500 דולר והיא צפויה להגיע ארצה במהלך חודש דצמבר.

Epson Stylus Pro 9890/ Epson Stylus Pro 7890שני הדגמים הללו אשר הוכרזו אף הם בפוטוקינה מהווים דור חדש (המחליף את דגמי ה-9880/7880) של אפסון בתחום המדפסות בפורמט רחב. ה-7890 הינה מדפסת 24 אינצ’ (רוחב 60 ס”מ או A1+) ואילו ה-9890 הינה מדפסת 44 אינצ’ (רוחב 112 ס”מ או B0+). שני הדגמים החדשים מבוססים על מערכת בת 8 צבעים אך שאר הטכנולוגיות מיישרות קו עם אלו המצויות בסדרת -x900 החדשות. שתי המדפסות מיועדות לצלמים מקצועיים, סביבת סטודיו ולשוק ה-Fine Art. המדפסות צפויות להיות זמינות בישראל בראשית 2011 ומחירן בארץ טרם נקבע.

ה-Epson Stylus Pro 9890 – בקרוב גם בארץ:

Epson Stylus Pro 9890

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב הכרזות מוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *