ראשי חדשות אתר זוכה תחרות הצילום של MegaPixel ואפסון עלה לגמר בינלאומי

זוכה תחרות הצילום של MegaPixel ואפסון עלה לגמר בינלאומי

2
0

אמש בשעות הצהריים נערך טקס קבלת הפרס הראשון בתחרות הצילום של חברת אפסון והאתר MegaPixel. הזוכה, הצלם ניר בוקסנבאום קיבל לידיו מדפסת R3000 של חברת אפסון בשווי כ-4500 ש”ח וכמו כן נבחר לאחר התמודדות נוספת עם צלמים מכל רחבי אירופה, לקחת חלק בשלב הגמר של תחרות הצילום אשר תתקיים באנגליה בימים הקרובים – כולנו מחזיקים לו אצבעות.

בטקס שנערך אמש קיבל לידיו ניר בוקנסבאום חלק מן הפרס הראשון בתחרות הצילום הגדולה שנסגרה בחודש שעבר. עוד בטרם קיבל לידיו את ה-R3000 הספיק ניר לטוס בחודש שעבר עם מלווה למתקן האימונים של קבוצת הכדורגל מנצ’סטר יונייטד בקרינגטון שבאנגליה ולהשתתף בתחרות המשך מול שורה של זוכים בתחרויות מקומיות של אפסון מכל רחבי יבשת אירופה.

ניר מקבל לידיו את ה-R3000 מנציגי חברת אפסון

Nir wining epson 2

ניר עשה חייל וזכה לעלות לשלב הגמר עם עוד שני צלמים בלבד לאחר שצילם את אחת משלושת התמונות הטובות ביותר לדעת השופטים בתחרות במשחק הכנה באנגליה. בימים הקרובים צפוי ניר לטוס פעם נוספת לאנגליה ולהשתתף בגמר התחרות מול שני צלמים בינלאומיים.

ניר וצוות MegaPixel

Nir wining epson 3

ניר הכין עבורנו טור אישי המסכם את חוויותיו מן הנסיעה הראשונה ואנו נפרסם אותו מיד כשנקבל אישור מחברת אפסון לפרסם תמונות אותן צילם במקום (הדבר דורש אישור מקבוצת הכדורגל מנצ’סטר יונייטד ועשוי לקחת זמן).

ניר עם ה-R3000 – בקרוב בתחרות הגמר הגדולה באנגליה

Nir wining epson 1

אנו כאמור מחזיקים לניר אצבעות וממתינים לשמוע על חוויות נוספות שלו בגמר תחרות הצילום הבינלאומית של אפסון.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב אתר

2 תגובות

  1. Avatar

    עמוס דור

    07/12/2011 ב 9:41 PM

    מזל טוב וכל הכבוד לזוכה המאושר.

    השב

  2. Avatar

    ניב

    07/12/2011 ב 10:20 PM

    כל הכבוד, גאים בך. מיכל וניב בוקסנבאום

    השב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *