ראשי חדשות microRemote ישאיר אתכם בפוקוס – מרחוק

microRemote ישאיר אתכם בפוקוס – מרחוק

1
0

חברת Redrockmicro מטקסס המפתחת פתרונות שונים עבור צלמי וידאו ווידאו רפלקסי פיתחה שלט ייחודי משולב אייפוד/אייפון המאפשר שליטה עדינה בפוקוס (ובתכונות נוספות של עדשות) עבור צלמי וידאו רפלקסי וכל זאת באופן אלחוטי.

אנו עוסקים היום בהחזרת חוב מן השבוע שעבר בו דיווחנו על מוצר אחר של חברת Redrockmicro, ה-microEVF – עינית ברזולוציה גבוהה לצלמי וידאו רפלקסי. העינית הינה מוצר נוסף אותו שיחררה החברה לשוק לאחרונה יחד עם המוצר אותו נציג היום – ה-microRemote – שלט ייחודי לצלמי וידאו רפלקסי הזוכים לאחרונה למבול של מוצרים נלווים.

ה-microRemote מורכב ממספר חלקים – הרכיב המרכזי הינו השלט עצמו הכולל כפתור שליטה גדול ועדין בצידו הימני המאפשר כיוון פוקוס, זום או יכולות אחרות של העדשה הנשלטות על ידי מנוע. הרכיב השני הוא המשדר האלחוטי המחובר למנוע שעל העדשה ומאפשר את הכיוון העדין. המשדר פועל בתדר 2.4GHz ואמור להיות חסין באופן יחסי להפרעות. במקרה של חסימות ניתן לחבר את השלט אל המנוע באופן ישיר באמצעות כבל.

גולת הכותרת של השלט היא כמובן האפשרות לחבר אליו מכשיר אייפון/אייפוד ולקבל הצגה ויזואלית של השליטה על העדשה באמצעות אפליקציה מיוחדת אותה פיתחה חברת Redrockmicro.

בסרטון הבא ניתן לראות הקדמה קצרה ליכולותיו של השלט:

https://vimeo.com/13287420

בסרטון השני ניתן לראות הסבר מפיו של אחד העובדים בחברת Redrockmicro:

מחירו של השלט עומד על כ-1000 דולרים בארה”ב (פרטים נוספים אודותיו ניתן למצוא באתר חברת Redrockmicro). חשוב לזכור כי אלא אם יש ברשותכם כבר מכתוף ומנוע לשליטה בפוקוס תאלצו להיפרד מסכום כסף כפול (ויותר) בכדי להנות משליטה אמיתית בפוקוס בזמן צילום וידאו רפלקסי. הסבר מקיף יותר בכל הקשור לשליטה בפוקוס עבור עדשות של מצלמות רפלקס ניתן למצוא בידיעה שפרסמנו כאן לאחרונה בנוגע ל-BuddyFOC אותו פגשנו בתערוכת פוטוקינה. לסיום נציין רק כי ה-microRemote אולי מהווה פיתרון משולב מתקדם (בעיקר הודות לגלגלת העדינה המשולבת בשלט) אך רחוק מלהיות הפתרון הראשון הכולל שלט אלחוטי. ה-fStop של חברת PLC Electronic מקנדה מבצע פעולה דומה למדי (גם היא באמצעות תוכנה לאייפון או אייפד) אם כי ללא שלט חיצוני מתקדם. מחירו אגב דווקא אינו זול יותר – 1400 דולרים.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב חדשות

תגובה אחת

  1. Avatar

    אחד שיכפת לו

    05/01/2011 ב 10:15 AM

    המחיר ממש הגזמה פראית אפשר ליקנות עוד מצלמה או שתי עדשות טבות + פלאש אכותי חצובה מוצר זה לא שומושי לא לשמוש יום יומי ולא במחיר

    השב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *