ראשי מבזקים קנון מפתחת עדשת 800 מ”מ חדשה והניקון הבאה תכונה D750

קנון מפתחת עדשת 800 מ”מ חדשה והניקון הבאה תכונה D750

0
0

שתי ידיעות קצרות ומעניינות עימנו הערב לקראת תערוכת פוטוקינה. הרשונה נוגעת לידיעות בדבר הודעת פיתוח קרובה של ניקון על עדשת טלפוטו ארוכה חדשה ואילו השנייה נוגעת לניקון ולשמה של המצלמה המקצועית הבאה של החברה.

נפתח עם קנון. על פי האתר canonrumors החברה צפויה להכריז בהמשך השנה (לא ברור אם במהלך תערוכת פוטוקינה 2014 או בהמשך) על פיתוח עדשת 800 מ”מ חדשה שתכונה כנראה EF 800 f/5.6L IS II. העדשה נועדה להתמודד עם עדשת ה-800 מ”מ החדשה של ניקון (אשר הינה קטנה וקלה באופן יחסי). לא ברור בשלב זה מתי העדשה עצמה תגיע לשוק ומה יהיה מחירה (עדשת הניקון המקבילה נמכרת תמורת כ-18 אלף דולר למתעניינים).

קנון – מחדשים את המפלצת?

EF-800mm-f5.6L-IS-USM

ומקנון לניקון. רק לאחרונה פרסמנו כאן פרטים על המצלמה העתידית של החברה אשר תוכרז כנראה סמוך לתערוכת פוטוקינה. מצלמה זו תהיה למעשה הממשיכה הישירה של ה-D700 המיתולוגית. היא צפויה להיות קלה וקטנה יותר מה-D800, לכלול חיישן ברזולוציה נמוכה יותר (24 מגה פיקסל) עם WIFI מובנה ומהירות צילום גבוהה יחסית ועם מערכת פוקוס מתקדמת. המחיר הצפוי – 2500 דולרים והשם על פי הידיעה האחרונה – D750 (כך על פי האתר nikonrumors).

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מבזקים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *