ראשי מבזקים שני של הכרזות: Fujifilm X-Pro1 ועוד

שני של הכרזות: Fujifilm X-Pro1 ועוד

0
0

ביום שלישי הקרוב תיפתח תערוכת CES בלאס וגאס ועוד לפני שתיפתח אנו צפויים כפי הנראה מחר למספר הכרזות מעניינות לקראת התערוכה כשהראשית שבהן תהיה זו של חברת פוג’יפילם הכוללת את מצלמת ה-Fujifilm X-Pro1 בעלת העדשות המתחלפות ועימה שלוש עדשות ראשונות מתוך סדרה מתוכננת של החברה.

המידע בנוגע להכרזה מחר מגיע ממקורות רבים ובאופן מפתיע כבר כעת ניתן למצוא את שלושת העדשות עליהן צפויה החברה להכריז כאופציות לרכישה מוקדמת באתר אמזון:

  • Fujifilm Lens X-Pro1 18mm F2.0– עדשת פריים רחבה ומהירה – מחיר כ-500 דולר (הזמנה מוקדמת).
  • Fujifilm Lens X-Pro1 35mm F1.4 – עדשת ה-normal המהירה של ה-X Pro1 – מחיר כ-500 דולר (הזמנה מוקדמת).
  • Fujifilm Lens X-Pro1 60mm F2.4 Macro – עדשת מאקרו מהירה – מחיר כ-600 דולר (הזנה מוקדמת).

המצלמה עצמה עדיין איננה ניתנת להזמנה מוקדמת אך צפויה להיות זמינה כפי הנראה מייד עם הכרזתה. כדאי לזכור שפוג’יפילם מצאה את עצמה במצב בו היא מתקשה מאד לעמוד בדרישה של מצלמת ה-X100 גם חודשים לאחר שיחרורה ולא ברור האם מאז הצליחה החברה להפיק לקחים ולהגדיל באופן ניכר את היקף הייצור בכדי לעמוד בדרישה הצפויה לדגם החדש.

תמונה ברזולוציה גבוהה עם העדשות (קרדיט: photorumors)

Fuji X Pro 1 photorumos 1

בשלב זה לא ידוע בוודאות אילו חברות נוספות יכריזו על מוצרים מחר אך כבר כפי הנראה סוני, סמסונג, פנסוניק וקנון צפויות להכריז אף הם על מצלמות ביומיים הקרובים ומלבד מצלמות קומפקטיות רבות (אשר תמיד מוכרזות ב-CES) אנו עשויים לראות גם כמה הפתעות מתקדמות יותר.

תמונה ברזולוציה גבוהה מבט על (קרדיט: photorumors)

Fuji X Pro 1 photorumos 2אנו עסקנו באופן נרחב ב-Fujifilm X-Pro1 וניתן למצוא את כל המידע (כולל תמונות קודמות שדלפו) בקישורים המופיעים בעמוד הבא.

Fujifilm X-Pro1 – תוכרז מחר

Fujifilm Pro X1 pre

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מבזקים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *