ראשי מגזין Aputure ACCENT B7c – לא סתם עוד נורה

Aputure ACCENT B7c – לא סתם עוד נורה

0
0

חברת Aputure הבטיחה לנו נורה מיוחדת עם מגוון תכונות מתקדמות והתאמה לעולם הצילום כבר לפני כשנה אבל זמן הפיתוח התארך והקורונה כנראה גם לא הועילה. ולמרות המיכשולים הערב השיקה החברה את ה-ACCENT B7c. הנורה החכמה המתקדמת ביותר למי שנושא איכות האור חשובה לו.

אנו כבר סקרנו כמה נורות עם CRI גבוה בעוצמות שונות (דוגמת אלו של חברת YUJI) אלא שלמרות היתרונות שלהן מדובר בנורות בעלות צבע יחיד, עוצמה נתונה (ללא אפשרות לעמעום) וכמובן ללא RGB או שליטה מרחוק.

את כל המגבלות האלו רוצה Aputure לעקוף עם ה- ACCENT B7c. למעשה הדרך הטובה ביותר לחשוב על המוצר החדש הוא כ- Aputure MC אבל בגוף של נורת “אדיסון” (חיבור E27 ותומך ב-100-200V כך שלהבנתנו הוא אמור לעבוד גם בארץ).

ה-Aputure ACCENT B7c

Aputure ACCENT B7c

כל הנתונים החשובים בקשר ל-Aputure ACCENT B7c:

  • נורת 7W (חיבור E27/E26) בטכנולוגיית RGBWW.
  • סוללה מובנית הנטענת בעת חיבור הנורה לחשמל ומספיקה ל-70~ דקות בעוצמה מלאה (משמעותית יותר אם תשתמשו בעוצמה חלקית וכמעט יותר בעוצמה מינימאלית).
  • טווח טמפרטורה שבין 2000-10,000K.
  • CRI 95 ו-TLCI 96 (ה-SII בטונגסטן עומד באופן רשמי על 85.
  • מצב RGB עם אפשרות כיוון של עוצמה, סטורציה ו-HUE.
  • עמעום מ-0-100% בלי שינוי צבע.
  • זווית אור 160 מעלות.
  • 9 אפקטים.
  • תמיכה בשליטה מהאפליקציה (המעולה) של Aputure.
  • מחיר: 70 דולר.

מדוע אנו חושבים שמדובר במוצר פורץ דרך ולמי הוא בכלל שימושי? ראשית כל מי שעובד על סט (אם מדובר בהפקות או קולנוע, וידאו קליפים וכו’) ורוצה להטמיע ברקע תאורה שתראה טבעית אם בתוך בתי מנורה סטנדרטיים או בכל מיני מקומות בהן כבר יש כאלו כחלק מובנה מהמקום בו מצלמים יוכל לההכניס את הנורות החדשות הללו ולדעת כי הוא מקבל תאורה איכותית, שליטה מהירה ושפוטה מרחוק במספר רב של נורות, אפשרות לשינוי צבע (או RGB או הדבר נדרש) ובמקומות בהם רוצים להעמיד למשל מנורה אבל אין אפשרות להעביר כבלי חשמל שיפריעו לצילומים ניתן לחבר מנורה ולהשתמש בנורה באמצעות הסוללה המובנית כאילו היה חיבור לחשמל רק ללא חוטים.

אולי לא מדובר במוצר סקסי כמו סדרת ה-120D או ה-300D של החברה אבל בהרבה מובנים ה- B7c הולך לעשות את החיים להרבה יותר קלים להרבה צלמים וגפרים בשנים הקרובות. אנחנו כבר הזמנו נורה אחת לבדיקה (הצפי כרגע מדבר על זמינות באוקטובר 2020).

Gerald Undone בביקורת ראשונה על ה-Aputure ACCENT B7c

למי שיש סבלנות מוזמן לצפות ב-TED מ-Aputure  “במסיבת העיתונאים” הוירטואלית שעשתה החברה לרגל השקת המוצר שם הוא עונה על הרבה שאלות

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מגזין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *