ראשי מגזין וירוס הקורונה 2020: תערוכת +CP ביפן בוטלה

וירוס הקורונה 2020: תערוכת +CP ביפן בוטלה

0
0

מכה קשה לשוק הצילום העולמי לאחר שהתפרסמה הודעה על ביטול תערוכת +CP המתקיימת באופן קבוע מדי שנה ביפן ומהווה את התערוכה הגדולה מסוגה באסיה ומקום מרכזי להכרזות מוצרים חדשים בתחום הצילום של תעשיית הצילום היפנית. התערוכה הייתה אמורה להתקיים בסוף החודש (פברואר) אך כעת התבטלה בשל מצב החירום במזרח.

וירוס הקורונה ממשיך לפגוע בכלכלה העולמית, לאחר שבוטלה תערוכת MWC (תערוכת הסלולאר הגדולה בעולם המתקיימת מידי שנה בברצלונה) לפני ימים ספורים, כעת מתבטלת תערוכת +CP בה היו אמורות להיות מוצגות המצלמות והעדשות החדשות שהוכרזו לאחרונה ובכלל זה ה-D6 של ניקון, ה-1D-X III של קנון ואב טיפוס של מצלמת ה-R5 שהוכרזה אמש על ידי החברה (פרטים בידיעה מקיפה מחר).

מארגני התערוכה מסרו בהודעה שפורסמה באתר (ראו למטה) כי מכיוון שאין חיסון או תרופה מאושרת לוירוס הנוכחי ומתוך דאגה לשלום 70 אלף המבקרים הצפויים בתערוכה, הם נאלצים לבטלה (חשוב לזכור כי בתערוכת מסוג זה אנשים נוטים לגעת לא מעט במוצגים ווירוס הקורונה יכול להיות מועבר בדרך זו בקלות בין כמות גדולה של אנשים, שלא לדבר על עצם הימצאותם של עשרות אלפי אנשים באזור סגור בפרק זמן קצר יחסית). יפן היא אגב המדינה הראשונה שראתה מוות מקורונה מחוץ לסין. עוד חשוב לזכור כי בשל המצב הקשה בסין – מבקרים מהמדינה לא יוכלו להגיע לתערוכה וכך גם מציגים, מה שכנראה לא השאיר יותר מידי ברירה למארגנים אלא לבטל.

הודעת הביטול של התערוכה ביפן – מכה קשה לעולם הצילום

CP plus biohazzard

באופק ישנן עוד השנה מספר תערוכות צילום גדולות כולל NAB שתפתח בארה”ב ב-18 לאפריל (וכרגע טרם בוטלה), פוטוקינה ב-27 למאי (מספר חברות גדולות ביטלו את השתתפותן מסיבות אחרות אבל לא נתפלא אם המשבר לא ייפתר עד מאי אם גם תערוכה זאת תתבטל) ו-IBC בחודש ספטמבר באמסטרדם.

אף שאפשר להניח שחלק מהמצלמות והעדשות שהיו אמורות להיות מושקות בתערוכה ולקראתה יושקו בכל מקרה, אין בכלל ספק שיהיו עיכובים בהשקות אחרות והזמינות של המצלמות עשויה להתעכב בשל בעיות הנוגעות לייצור, חלפים ושרשראות אספקה.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מגזין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *