ראשי מגזין קנון נכנסת לשוק ה…

קנון נכנסת לשוק ה…

0
0

שוק הצילום בצרות. זה לא חדש, ובשנה שעברה בתערוכת פוטוקינה הודו בפנינו קנון וניקון כי הן עוסקות מזה זמן במציאת כיוונים חדשים שאינם חלק משוק הצילום בכדי להיפתח אליהם. אחד מהכיוונים הללו של קנון נחשף לאחרונה והוא כולל…ליין מוצרי ביגוד.

בעבר יצא לנו לראות תיקים ואפילו כובעים ממותגים קנון (וגם ניקון), אין בכך חדש. אבל כעת החליטו בקנון אנגליה על ליין הלבשה שלם הכולל חולצות ג’קטים, כובעים תיקים ואפילו מטריה (בכל זאת בריטניה – גשם אתם יודעים). אה כן ואם יש לכם ילד קטן תוכלו לחנך אותו כבר מגיל צעיר לאהוב את המותג עם סינר אוכל ועליו “מצלמת קנון”.

מעבר לגימיק נשאלת השאלה האם יש כאן משהו אמיתי? נזכיר כמובן שקנון היא לא הראשונה להיכנס ברצינות לתחום הביגוד בעולם הצילום. מנפרוטו עשתה בעבר נסיון רציני לייצר מותג אופנה של ממש לצלמים. התוצאות היו בהחלט אסתטיות (איטלקים מבינים דבר או שניים באופנה) אבל המחירים בשמיים ולהבנתנו המותג לא זכה להצלחה רבה במיוחד.

בסופו של דבר הסתמכות על המותג לקידום ליין ביגוד לא יציל כנראה את חברות הצילום מקריסה. מה בכל זאת יספק מזומנים לקופות המתרוקנות? אולי הסתמכות רבה יותר על שווקים אחרים לגמרי – השוק התעשייתי, הרפואי ואולי אפילו הביטחוני בהתבסס על הידע שצברו החברות הגדולות בתחומי האופטיקה ועיבוד התמונה – ימים יגידו – קנון וניקון בכל מקרה בהחלט פוזלות לשם.

קישור לליין מוצרי הביגוד באתר של קנון אנגליה.

החולצה שתציל את קנון מקריסה?

Canon-clothing-1

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מגזין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *