ראשי מגזין פנטקס נכנסת לשוק הבובות?

פנטקס נכנסת לשוק הבובות?

0
0

האם זאת סטיגמה שהעם היפני משוגע וחובב ביזאר? חברת פנטקס מנסה כנראה להוכיח לנו שלא.

בשנה האחרונה נראה כי חברת פנטקס (שנרכשה על ידי ענקית האופטיקה Hoya לפני כשנתיים) מנסה יותר ויותר לשבור את הרצינות המסורתית של עולם מצלמות הרפלקס ועל הדרך גם לשחוט כמה פרות קדושות ואדומות (או צבעוניות). הכל התחיל כאשר ההחברה השיקה את מצלמת הרפלקס הזעירה שלה ה-Pentax K-x בצבעי אדום ולבן הלא שגרתיים (מצלמות רפלקסיות מגיעות באופן מסורתי בצבע שחור בלבד). תגובת הצרכנים לא אחרה לבוא וקהל חובבי הצילום הזדעזע (ורץ לחנויות לקנות את המצלמות הצבעוניות…)

בעקבות הביקוש הרב בחנויות לדגמים הצבעוניים ראתה פנטקס כי טוב ולאחר מספר חודשים הוציאה את הדגם גם בצבעים מוטרפים יותר כגון כחול, ירוק, טורקיז, חום ואפילו בשילובי צבעים כמו כחול-צהוב, סגול-לבן ולרגל חג האהבה אפילו בצבע ורוד מסטיק.

כעת, העובדה שהמצלמה קיימת כבר בכל צבע אפשרי לא מונעת מהחברה להמשיך ולמשוך את החבל לכיוונים לא שיגרתיים נוספים – קבלו את הביזאר הבא מבית פנטקס: ה-Camera man ובעברית: איש המצלמה.

מדובר במבחר של 100 “בובות” המעוצבות על ידי מעצב יפני נודע המשתרכות ממכסה עדשה ועליהן סוגים שונים של “Emoticon” (“ריגשון” אם אתם מתעקשים). כל בובה כזאת מעוצבת בסגנון שונה במבחר צבעים והדפסים והן מוצעות כרגע במהדורה מוגבלת במחיר של 33 דולר ליחידה אותה ניתן לרכוש בחנות המקוונת של החברה. (ולאכזבנתנו כי רבה ביפן בלבד).

נראה כי זאת לא הפעם האחרונה בה נתבשר על המצאות דומות של החבר’ה מפנטקס בדרכם להפוך את עולם הצילום לפריק-שואו. כרגע נותר לנו לנחש מה תהיה ההפתעה הביזארית הבאה של החברה…

תמונות היצורים המוזרים:

[mega_gallery]

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מגזין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *