ראשי מגזין הזמן הורוד

הזמן הורוד

0
0

כהכנה ל”יום ולנטיין” (Valentine’s Day המוכר גם כחג האהבה) הכריזו בשבוע שעבר פנטקס ופנסוניק על דגמים חדשים של מצלמות רפלקסיות קיימות בצבע וורוד.

חברת פנטקס השיקה גרסה וורודה למצלמת הרפלקס הזעירה שלה המוכרת כ-K-x. המצלמה כוללת כבר עתה מספר רב של אפשרויות צבעים וביפן זמינה כבר זמן רב האפשרות להתאים באופן אישי לגמרי את סכמת הצבעים של המצלמה (בתוספת תשלום כמובן) באמצעות האתר הבא. המצלמה הוורודה (כמו גם מספר גרסאות בצבעים מעניינים אחרים דוגמת ירוק זית ושוקולד) תוצע למכירה באירופה עם עדשת קיט SMC PENTAX DA 18-55MM F3.5-5.6 AL WR החל מחודש מרץ 2010.

חברת פנסוניק השמרנית מעט יותר הכריזה גם היא על הוספת גרסה וורודה למצלמת ה-LUMIX DMC-GF1. הצבע המכונה Sakura (או פשוט וורוד ביפנית) יצטרף לאפשרויות הצבעים הקיימות: שחור, כסף, לבן ואדום. פנסוניק הדגישה בהודעה לעיתונות את רצונה להכניס קהל רחב יותר (הכולל גם נשים) לקהילת המשתמשים במצלמות הרפלקסיות.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מגזין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *