ראשי מגזין Benjamin Von Wong: לצלם את מלאך האש

Benjamin Von Wong: לצלם את מלאך האש

3
0

הצלם הקנדי הצעיר Benjamin Von Wong ערך לאחרונה פרויקט אירופאי לוהט במיוחד בו צילם את אומן הפירוטכניקה הצרפתי Andrey Das – התוצאות לא פחות ממדהימות.

את Von Wong פגשנו כאן במסגרת הבלוג בחודש פברואר השנה כאשר סיקרנו פרויקיט קודם שלנו אשר כלל גם הוא צילום דמויות עולות באש (ואם אתם תוהים הוא בהחלט יודע לצלם גם דברים אחרים).

לשחק באש – לא לנסות ללא ידע מוקדם (צילום: Von Wong)

Von wong angel fire 3

הפרויקט הנוכחי אשר מסוקר בהרחבה באתר האישי של Von Wong (כולל הסברים בנוגע למיקום התאורה, הציוד ועוד) בוצע באמצעות צילום הישר למצלמה ללא שימוש בפוטושופ באמצעות שימוש בטכניקה של שילוב חשיפות במצלמה.

אומן הפירוטכניקה בפעולה (צילום: Von Wong)

Von wong angel fire 4

בסרטון הבא ניתן לראות קטעים ממאחורי הקלעים של ההפקה ואילו בחלקו השני של הסרטון מסביר Von Wong עצמו על האופן שבו צולמו התמונות והציוד בו נעזר.

הסרטון כולל ההסברים של Von Wong

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=Sz-eXBT2_PY[/youtube]

למרות כל המאמצים Von Wong ואומן הפירוטכניקה Andrey Das האמינו כי הם יכולים לייצר תוצאה מרשימה אף יותר מזו של יום הצילום הראשון ונפגשו פעם נוספת. לאחר 3 שעות של חיפושי לוקיישן מתאים נתקלו לפתע בכנסיה עתיקה ומתפוררת במרכז פריז. בגשם שוטף ולאחר דקות ארוכות של נסיונות חוזרים ונשנים עם התאורה והלהבות צילם Von Wong את הפריים המורכב ביותר בהפקה כולה אותה הוא מכנה “מלאך האש”.

מלאך האש (צילום: Von Wong)

Von wong angel fire 1

עוד פרויקטים מעניינים של Von Wong תוכלו למצוא באתר האינטרנט שלו וגם אנחנו אשר שוחחנו עימו לאחר הפרויקט הקודם, נמשיך כמובן לעקוב אחריו ואחרי עבודתו.

הצוות ו-Andrey Das אחרי הסשן השני (צילום: Von Wong)

Von wong angel fire 2

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מגזין

3 תגובות

  1. Avatar

    משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    27/06/2012 ב 10:35 PM

    Thanks for posting my work!! 🙂

    השב

  2. Avatar

    עידו גנוט

    28/06/2012 ב 12:49 AM

    Always our pleasure Ben 🙂

    השב

  3. Avatar

    משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    29/06/2012 ב 2:42 PM

    niceeee =P

    השב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *