ראשי מגזין Ryan Hughes: לרקוד עם ניקון ב-360 מעלות

Ryan Hughes: לרקוד עם ניקון ב-360 מעלות

0
0

הבמאי והצלם הקנדי Ryan Hughes העוסק בין השאר ביום יום בצילום ידוענים ערך לאחרונה פרויקט מקורי. באמצעות 48 מצלמות מקצועיות המחוברות במעגל הוא יצר סרטון ייחודי המורכב מרצף תמונות של רקדניות בלט ורקדני רחוב. כל תמונה מציגה זווית אחרת והסרטון משלב את הזוויות השונות ברצף הזמן.

Ryan Hughes עבד בעבר עם שורה של ידוענים מוכרים בניהם Edward Norton, Michael Moore, Felicity Jones, Drew Barrymore, Richard Branson, Jamie Foxx ורבים אחרים. בחודש ספטמבר האחרון יצר Hughes פרויקט מסוג אחר לגמרי. באמצעות 48 מצלמות D700 של ניקון המחוברות יחד במעגל מושלם ומופעלות באמצעות שלט בו זמנית יצר Hughes הקפאת זמן (אפקט המוכר לרבים עוד מסדרת סרטי המטריקס כ-Bullet time).

מתוך הפרויקט – ריקוד krump (צילום: Ryan Hughes)

Ryan Hughes 31

אגב, אין זו הפעם הראשונה בה אנו מביאים פרויקטי צילום הכוללים הקפאת זמן באמצעות שימוש במספר רב של מצלמות סטילס. בעבר כבר סיקרנו את הפרסומת הספרדית אשר צולמה עם לא פחות מ-100 מצלמות סופר-זום של אולימפוס ואת הפרסומת הרטובה של חברת בגדי האקסטרים RIP CURL אשר שילבה 52 מצלמות 500D של קנון אשר צילמו גולש גלים בפעולה בתוך המים.

מתוך הפרויקט – בלרינה (צילום: Ryan Hughes)

Ryan Hughes 2

הפרויקט של Hughes מחולק למעשה לשני חלקים. החלק הראשון נעשה עם הרקדניות המקצועיות מן ה-Canada’s National Ballet School ואילו החלק השני של הפרויקט נעשה בשיתוף רקדנים שחורים בסגנון ה-krump (ריקוד רחוב המוכר גם כ-Krumping).

מאחורי הקלעים – 48 מצלמות במעגל (צילום: Ryan Hughes)

Ryan Hughes 1

בלט 360 – הסרטון

[vimeo]https://vimeo.com/26786825[/vimeo]

krump 360 – הסרטון

[vimeo]https://vimeo.com/27227117[/vimeo]

סרטון מאחורי הקלעים של הפרויקט

[vimeo]https://vimeo.com/29461342[/vimeo]

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מגזין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *