ראשי חדשות Roundflash – מעגלים את המבזק

Roundflash – מעגלים את המבזק

0
0

לא בדיוק ring-flash וגם לא softbox, ה-Roundflash הוא התקן המנסה לשלב בין השניים באמצעות מבנה עגול ומתקפל המתלבש על המצלמה והמבזק ומשמש לפיזור האור בצורה אחידה יותר.

בשוק קיימים לא מעט פתרונות הארה ופיזור אור שונים ומשונים. לצילום פורטרטים ומוצרים קיימים כבר שנים רבות מבזקים מסוג ring-flash ה”מתלבשים” על העדשה ומאירים את האובייקט המצולם ממספר נקודות (דבר האמור לבטל את הצללים החזקים המתקבלים בעת שימוש במבזק יחיד). התקן וותיק אף יותר הוא ה-softbox אשר מיועד “להגדיל” את האור  ולרכך את הצללים על האובייקט.

ה-Roundflash מבט מקדימה

Roundflash 3

ה-Roundflash מנסה לעשות גם וגם. הוא משתמש במבזק עצמו בכדי להאיר התקן עגול גדול מסביב למצלמה אשר נועד לספק אור מרוכך מנקודות שונות. התוצאה – התקן מעט מסורבל המתפקד מעט כמו מרכך אור רגיל על פלאש.

ה-Roundflash מבט מאחור עם המצלמה והמבזק מחוברים

Roundflash 2סרטון המדגים את ההרכבה של ה- Roundflash

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=mU0gP7OKoiU[/youtube]

משקלו של ה-Roundflash 227 גרם וגודלו כשהוא פתוח 44 ס”מ (מה שמחייב הצצה וצילום דרך עינית המצלמה או המסך שכן ההתקן חוסם את שדה הראיה של הצלם). הוא מתקפל לגודל קטן במיוחד ומחירו כ-160 דולרים.

חיבור המבזק אל ה-Roundflash

Roundflash 4ה-Roundflash – מתקפל וקל לנשיאה

Roundflash 1

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב חדשות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *