ראשי מגזין אלחוטי – מהמצלמה ישירות לאייפד

אלחוטי – מהמצלמה ישירות לאייפד

0
0

האייפד (וטאבלטים דומים) מאפשר כידוע הצגה נוחה וידידותית של תמונות בהתקן קל ונוח לנשיאה והעברה. מה היה קורה אילו יכולתם להעביר בזמן אמת תמונות מן המצלמה ישירות אל האייפד מבלי לחבר כבלים או לשלוף כרטיסי זיכרון? מסתבר שישנה דרך, לפחות כל עוד ברשותכם את כרטיס ה-SD האלחוטי של חברת Eye-Fi.

החברה מן האתר FStoppers צילמו לפני כחודש סרטון קצר המסביר כיצד ניתן להשתמש בכרטיס SD של חברת Eye-Fi (אשר למיטב ידיעתנו לא נמכר באופן רשמי בארץ אך ניתן להזמינו מחו”ל) בכדי להעביר תמונות בזמן אמת מן המצלמה אל האייפד/אייפון. התהליך פשוט למדי ובעוד שבעבר נדרש המשתמש “לפרוץ” את האייפד בשביל לבצע את הפעולה, בגרסת הקושחה האחרונה של כרטיס ה-Eye-Fi ניתן לבצע את התהליך בצורה פשוטה יחסית.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=3BrxFrYjZm8[/youtube]

ידיעה זו כמו מספר ידיעות נוספות הצפויות להתפרסם בזמן הקרוב הגיעה אלינו באמצעות אחד מקוראי האתר (דוד בר סלע). אם גם לכם ידיעה מעניינת בנושא צילום אתם מוזמנים לשלוח לנו.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מגזין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *