ראשי מגזין פנסוניק: המציג אינו צלם

פנסוניק: המציג אינו צלם

0
0

כבר מזמן לא פרסמנו במדור פרסומות הצילום אך היום אנו שמחים להביא פרסומת משעשעת למדי שיצרה פנסוניק המנסה להציג את הדיון האובססיבי בצד הטכני של הצילום באור מעט מגוחך.

הקונספט הכללי מוכר למדי – ערב הפתיחה של תערוכת תמונות של אומן חשוב. התמונות מוצגות וזוכות להערכה והתפעלות רבה ואז מגיעות השאלות. מהיכן ההשראה, האם מדובר במחווה לצייר כזה או אחר וכו’. פנסוניק החליטה ללעוג מעט לסוג זה של אירועים ולהציג אומן אשר אינו יודע בדיוק מה עומד מאחורי תמונותיו (רק במקום לעסוק בצד האומנותי הדיון כולו טכני לגמרי).

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=DV0PogWtKHU[/youtube]

מספר גולשים חדי עין העירו לאחר שצפו בסרטון כי התמונות אותם מציג “האומן” לא צולמו כנראה באמצעות מצלמה קומפקטית (בניגוד למה שהפרסומת מנסה לקדם). אפשר להניח שפנסוניק יטענו כי מדובר בסך הכל בסרטון הומוריסטי אך לאחר שהתביעה הראשונה תגיע לא נתפלא אם נראה בסרטונים הבאים של החברה כתובית האומרת משהו ברוח: “התמונה בסרטון צולמה במצלמה אחרת” או לחילופין “המציג אינו צלם”.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מגזין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *