ראשי מגזין צלם (צייר) לי Angry Bird

צלם (צייר) לי Angry Bird

0
0

האנגרי בירדס, אותן “ציפורים כועסות” וירטואליות, פלשו מזמן כמעט לכל היבט של חיינו. הם החלו את דרכן כאפליקציה סלולארית להעברת הזמן באוטובוס או ברכבת והפכו למותג בינלאומי השווה לפי הערכות שונות כמיליארד דולר (ובקרוב אף יככבו בסרט). האמן וחובב המשחק Mohamed Raoof החליט על מחווה ייחודית משלו למשחק אותו הוא כה אוהב – הוא השתמש בתמונות של ציפורים בכדי ליצור את ה-Angry Birds המציאותיים ביותר שתפגשו.

Mohamed Raoof אינו צלם. הוא אמן דיגיטלי אשר עשה שימוש בתמונות אמיתיות של צלמים (כמו זו לדוגמא), בכדי ליצור גרסאות משלו לדמויות המוכרות מן המשחק הפופולארי.

ציפור וירטואלית על בסיס צילומיRed Angrybird

הגבול שבין צילום לאומנות דיגיטלית הוא נושא אשר נידון במסגרת האתר לא אחת. הצלם נועם דוד עסק בכך במאמרו “הקלות הבלתי נסבלת של עיבוד תמונה” ואנו אף ייחדנו לנושא סקר (מספר 12), אשר את תוצאותיו אתם יכולים למצוא בקישור הבא וכן שורה של דיונים בפורום.

איזה קול משמיעה הציפור הכחולה?

Angrybird Glassbreakerדומה למקור?

Angrybird yellow birdמטיל “הפצצות”

Angrybird bomberבומרנג

Angrybird boomerangאומנות, צילום?

Angrybird egg bomberהיכן הגבול?

Angrybird mighty eagle

את הסדרה כולה (וגם את הקישורים לתמונות המקוריות בהן השתמש Raoof) ניתן למצוא בעמוד האומן באתר deviantart.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
  • אנגרי בירדס – עכשיו ה-Timelapse

    האנגרי בירדס (Angry Birds) זכו בשנה החולפת כמעט לכל טוויסט אפשרי – החל מפארודיות בטל…
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מגזין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *