ראשי חדשות Kickstarter Podo: המצלמה שנדבקת

Podo: המצלמה שנדבקת

0
0

אם חיפשתם מצלמה קטנה שניתן לחבר לכל דבר בקלות ולתת לה לצלם – פרויקט הקיקסטרטר Podo הוא כנראה בדיוק מה שאתם מחפשים.

העולם הולך ומתמלא במצלמות זעירות. חלקן מתאימות לצילום אקסטרים, אחרות מביאות עימן תכונות ייחודיות אחרות. ה-Podo מתייחדת בכך שניתן להצמיד אותה כמעט לכל משטח – מתכת, עץ, קיר לבנים או כמעט כל דבר אחר ולצלם באמצעות המכשיר הסלולרי שלכם באופן אלחוטי. הדבר מאפשר צילום קל ופשוט באופן שהיה מסורבל למדי עד כה או חייב אדם נוסף או חצובה (ולחילופין צילום מזוויות גבוהות במיוחד – פשוט לא היה אפשרי באמצעים פשוטים).

כך תדביקו את ה-Podo לכל דבר

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=6bpeUiezLts&t=64[/youtube]

מעניינת לא פחות היא היכולת לצלם סרטוני וידאו או אפילו סרטוני timelapse – חישבו על מספר מצלמות כאלו המוצמדות לקירות ולתקרה במסיבה או חתונה היוצרות סרטוני Timelapse אוטומטיים אותם ניתן להעלות לרשתות החברתיות במהלך האירוע או מייד בסיומו.

ראיון עם אחד המפתחים לאתר TechCrunch המציג את יכולות המצלמה

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=0g2TjGyMzmM[/youtube]

למצלמה חיישן בן 8 מגה פיקסל, קישוריות BT וסוללה שמספיקה לכשעתיים של צילום וידאו רציף (720p בלבד בדגם הנוכחי).   למצלמה יש זיכרון פנימי בן 4GB, מד תאוצה ופלאש LED למצבי תאורה קשים.

פשוט לחבר ולצלם – Podo

Podo-1

ה-Podo מגיע במספר צבעים ונראה שהוא זוכה להצלחה יפה באתר קיקסטרטר שם הוא כבר הספיק  להגיע לגיוס של קרוב ל-200 אלף דולרים (כמעט פי 4 מסכום המטרה) ועוד היד נטויה.

אם אתם רוצים אחד (או יותר) הסכום עומד כרגע על 89 דולרים ליחידה (או 170 דולר לזוג) ללא משלוח – לעמוד הקיקסטרטר של הפרויקט.

עוד פרויקטים מגניבים מתחום הצילום ניתן למצוא בערוץ המיוחד ל-kickstarter ב-MegaPixel.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב Kickstarter

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *