ראשי חדשות ראשוני: מנפרוטו חושפת את סדרת תאורות ה-LUMIE

ראשוני: מנפרוטו חושפת את סדרת תאורות ה-LUMIE

0
0

חברת מנפרוטו לא מקושרת לרוב לתחום התאורה דווקא אבל היום החליטה החברה לחשוף סדרה בת 3 תאורות LED זעירות ועזרים אשר עשויים להיות שימושיים ביותר לצלמים מכל הסוגים.

תאורות ה-LED הופכות זמינות יותר ויותר ומחוללות מהפכה של ממש בעולם התאורה לצלמים. יותר ויותר סוגי תאורה מוחלפים על ידי מנורות ה-LED המאפשרות יעילות משופרת בהרבה, מניעת התחממות, גודל קטן יותר ועוד שורה של יתרונות. לאחרונה אנו עדים גם ליותר ויותר תאורות LED ניידות הנעזרות בסוללות בכדי להפוך אותן למותאמות לשימוש בלי הסירבול של כבלים.

ראיון קצר עם צלמת האופנה הבריטית Kaye Ford שהתנסתה בעבודה עם ה-LUMIE 

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=CDH8Eya2QOI[/youtube]

סדרת ה-LUMIE החדשה של מנפרוטו הנחשפת כאן לראשונה בעולם כוללת כרגע 3 דגמים (הנבדלים בעיקר בגודל, בעוצמת ההארה ובחיי הסוללה המובנית):

  • Lumie Play – עוצמה – 220 לומנס, 3 עוצמות, דיוק צבע 92 CRI, משך הפעלה על סוללה – 60 דקות בעוצמה מקסימאלית, זווית הארה – 50 מעלות וחיבור USB.
  • Lumie ART – עוצמה – 440 לומנס, 3 עוצמות, דיוק צבע 92 CRI, משך הפעלה על סוללה – 65 דקות בעוצמה מקסימאלית, זווית הארה – 50 מעלות וחיבור USB.
  • Lumie ART – עוצמה – 550 לומנס, 4 עוצמות, דיוק צבע 92 CRI, משך הפעלה על סוללה – 60 דקות בעוצמה מקסימאלית, זווית הארה – 50 מעלות וחיבור USB.

בנוסף לתאורות עצמן הכריזה מנפרוטו על פילטרים (ג’לים) צבעוניים במספר ערכות ועל ראש זעיר המאפשר חיבור לחצובות או למצלמה עצמה.

תאורה קטנה מקסטה

portability2_lumie

לדעתנו מדובר על פיתרון נפלא (אם יתומחר כראוי) למי שזקוק לתאורה קטנה וקומפקטית שנועדה להאיר מוצרים, מזון ואפילו כתאורה אחורית נוספת להארת שיער או סתם בכדי ליצור אוירה בצילומי סטודיו או חוץ. הגודל הזעיר משחק כאן תפקיד גדול והעובדה שמדובר בפיתרון הכולל סוללה מובנית עם זמן סוללה של שעה לפחות הוא משמעותי ביותר – במיוחד ביחס לפתרונות אחרים – כולל כאלו שבדקנו כאן בעבר).

לצילומי פנים וחוץ

fashion5

סרטון (מתורגם) של חברת מנפרוטו המציג זוג חובבי בישול/צילום המחשק עם סדרת התאורות החדשה

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=mxl3ESJACEM[/youtube]

בשלב זה אין בידינו מחירים או זמינות צפויה ואנו מבררים זאת אל מול היבואן ונעדכן בהקדם. אנו מקווים לבחון את סדרת ה-Lumie מיד עם הגיעה ארצה.

ג’לים בצבעים שונים

colour

עוד פרטים על הסדרה בעמוד חברת מנפרוטו.

 

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב חדשות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *