ראשי חדשות Kickstarter קשמיר: תיק צילום-טיולים ייעודי לצלמות

קשמיר: תיק צילום-טיולים ייעודי לצלמות

0
0

צלמות לא זכו עד היום להתייחסות רבה במיוחד מצד חברות תיקי הצילום אבל חברת f-stop החליטה לצאת בקמפיין קיקסטרטר חדש במטרה לגייס תמיכה לתיק צילום ייחודי אשר פונה לקהל צלמות הטבע עם שורה של תכונות מתקדמות.

פרויקט קשמיר של חברת f-stop Gear ממיזורי הוא ייחודי למדי בנוף תיקי הצילום. התיק עצמו נועד להיות קל משקל במיוחד (סביב 1 ק”ג) וזאת למרות שמדובר בתיק גב גדול יחסית, כולל רצועות גב מיוחדות המותאמות לנשים וכן רצועת מותניים מרופדת במיוחד. לתיק מקום רב יחסית לציוד צילום ומקום עליון למחשב נייד וציוד אישי וכן אזור מותאם לשקית מים, לחצובה וחלק חיצוני עמיד למים.

הקשמיר – קל משקל עם ארגונומיה ייחודית

Kashmir-1

העיצוב הארגונומי של התיק אולי פונה למין הנשי אבל לפחות מבחינה חיצונית בחרו ב-f-stop Gear ללכת על צבעים נטראליים יחסית – כאלו שגם גברים לא יתנגדו סביר להניח ללכת איתם וכך להגדיל את קהל היעד הפוטנציאלי של התיק.

הצלמת Krystle Wright ותיק הקשמיר – ייחודי עבור נשים

[vimeo]https://vimeo.com/113313437[/vimeo]

הפרויקט נמצא כרגע לקראת סיום באתר קיקסטרטר וקרוב להשלמת סכום המטרה שלו (כ-35 אלף דולרים). אם אתן (או אתם) מעוניינים להזמין את התיק תוכלו לעשות זאת בהזמנה מוקדמת באתר קיקסטרטר תמורת כ-140 דולרים (התיק צפוי להיות מוכן בחודש מאי הקרוב).

סרטון נוסף עם הצלמת Eleonora Raggi המציג את הקשמיר

[vimeo]https://vimeo.com/113748208[/vimeo]

אנו עומדים בקשר עם חברת f-stop Gear ומקווים להביא לכם ביקורת על התיק החדש במהלך השנה הבאה.

תמונות נוספות של הקשמיר

Kashmir-2

Kashmir-3

Kashmir-4

Kashmir-5

נזכיר כי רק לאחרונה סקרנו כאן תיק טיולים מעולה של חברת Mindshift בשם Panorama ואנו ממליצים בחום לעיין בביקורת אם אתם מחפשים תיק צילום-טיולים איכותי.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב Kickstarter

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *