ראשי חדשות אדובי פוטושופ CS 6 – שיפורים ב-Content Aware

אדובי פוטושופ CS 6 – שיפורים ב-Content Aware

0
0

אדובי הציגה אמש סרטון נוסף בסדרת הסרטונים שלה המספקים הצצה את תוכנת הפוטושופ CS 6 אשר צפויה לצאת לשוק בחודש מאי הקרוב. ההצצה הפעם היא אל אחת הפונקציות המתקדמות (והשימושיות) של תוכנת הפוטושופ המכונה Content Aware ומאפשרת למשתמש לייצר תוכן (ובמקרים מסויימים להעתיק או להזיז תוכן) ממקום אחד בתמונה למקום אחר מבלי לפגוע במרקם הרציף של התמונה. השיפורים אותם הכניסה אדובי ואותם ניתן לראות בסרטון החדש צפויים לקחת את יכולותיה של התוכנה צעד גדול קדימה.

כאשר נחשפה פונקציית ה-Content Aware צלמים וגרפיקאים רבים (ואנחנו בניהם) ראו בה פוטנציאל אדיר לכלי החוסך זמן בטיפול ומניפולציה של תמונות. אלא שלמרות יכולותיה המתקדמות של הפונקציה בגרסת ה-CS 5 עדיין מדובר היה בכלי בסיסי למדי בלי אפשרויות שליטה. אחד החסרונות הגדולים נבע מהתנהגות שאיננה צפויה תמיד. בסרטון אותו אנו מביאים היום מסביר Bryan O’Neil Hughes – מנהל מוצר בכיר של חברת אדובי, על כמה מן השינויים והשיפורים המהותיים אשר צפויים בפונקצייה בגרסת הפוטושופ הבאה:

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=UrlsnQ32YhY[/youtube]

בין השינויים והשיפורים המוצגים בסרטון ניתן למנות:

  • אפשרות להגדיר עבור Content Aware מהיכן לקחת את ה-content בתמונה (במקום שהתוכנה תבחר לבד – ותטעה לעיתים).
  • אפשרות להזיז אובייקט ולתת לתוכנה להשלים בעצמה את הרקע מאחורי.
  • אפשרות לשנות צורה של אובייקטים על בסיס האובייקט הקיים (להאריך ואולי גם לקצר עצמים בעלי דפוס אחיד).

ההצצה הנוכחית היא הרביעית במספר של אדובי. החלטנו לא להקדיש ידיעה נפרדת להצצה השלישית של החברה משום שהיא עוסקת בפיצ’רים אשר נוגעים פחות לצלמים ויותר לגרפיקאים אבל אנו מביאים אותה בכל זאת כבונוס בידיעה הנוכחית עבור אלו המעוניינים בכך.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=zDfL021HkCg[/youtube]

למעוניינים הינה הסיקור שלנו אודות שתי ההצצות הקודמות של אדובי אל ה-CS 6:

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב חדשות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *