ראשי חדשות פוטושופ CS 6: שיפורים במהירות העבודה

פוטושופ CS 6: שיפורים במהירות העבודה

3
0

לפני מספר ימים פרסמנו כאן הצצה רשמית ראשונה אל ה-Camera RAW 7 אשר תגיע יחד עם תוכנת הפוטושופ CS6 אשר צפויה לצאת לשוק בחודש מאי הקרוב. היום אנו מביאים ההצה רשמית ראשונה אל הפוטושופ CS6 עצמה אשר מדגימה כמה מיתרונותיה.

בסרטון השני מתוך מה שנראה כסדרה מתוכננת של הצצות אל מה שמצפה לכולנו בתוכנת הפוטושופ CS6 מדגימה Zorana Gee (מנהלת מוצר בחטיבת הפוטושופ של אדובי) כמה מן היכולות המשופרות של הגרסה החדשה. אחד הדגשים המרכזיים של אדובי ב-CS6 הוא על מהירות וניצול משופר של משאבים (ובניהם גם משאבים של הכרטיס הגרפי במחשב – אשר זוכה בשנים האחרונות ליכולות עיבוד הולכות ומתחזרות). היכן הדבר בא לידי ביטוי בסרטון? הינה כמה דוגמאות (אפשר לשער שזהו רק קצה הקרחון):

  • שמירה ברקע (פוטושופ מסוגלת מעתה לשמור קובץ גדול במיוחד ולהמשיך במקביל לעבוד על קובץ אחר).
  • הפעלת פונקציית ה-Liquify היא מעתה מהירה בהרבה.
  • שינויים בתמונה באמצעות ה-Liquify הם מעתה מידיים (אין leg).
  • ניתן מעתה להגדיל את המברשת מעל 1500 פיקסלים.

נשמע מעט? אולי, אך אם אדובי הצליחה לשפר את מהירות העבודה של כלי אחד, לא מן הנמנע כי גם כלים נוספים ואולי אף מהירות העבודה הכוללת של התוכנה שופרה באופן משמעותי.

פוטושופ CS6 – שיפורים במהירות

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=XLp1dR2sYkE[/youtube]

שינויים נוספים אשר אינם מוזכרים על ידי Zorana Gee בסרטון אך נראים בבירור נוגעים לעיצוב החדש של פוטושופ CS6 (רקע שחור לעומת האפור הנוכחי) ומספר כפתורים חדשים אשר לאופן השימוש בהם נחשף ככל הנראה בסרטונים הבאים או עם השקת המוצר. אנו נמשיך לעקוב אחר ההתפתחויות בנוגע לפוטושופ CS6 ונעדכן.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב חדשות

3 תגובות

  1. Avatar

    N_L-R

    05/02/2012 ב 8:08 PM

    כיף ודוקא כן שווה להתלהב… אני מודה שכולי ציפייה דרוכה כי אני משתמש “כבד” ורוצה להפיק את המקסימום מהתוכנה ובהחלט צפויות עוד הפתעות והדבר הבא שארכוש הוא כרטיס מסך משופר כדי להפיק ממנו הרבה יותר באמצעות התוכנה היחידה שאני מכיר שעושה בו שימוש (טוב חוץ ממשחקים).
    שוב תודה למגהפיקסל על הזריזות בעדכונים…

    השב

  2. Avatar

    עידו גנוט

    05/02/2012 ב 8:22 PM

    סתם טיפ. בהנחה שאתה לא במק אני דווקא הייתי חושב ללכת על כרטיס מסך עם קירור פסיבי. יש היום (ובטח עד שתצא ה-CS6) כרטיסים חזקים למדי שלא דורשים קירור עם מאורר צמוד – זה לא מרעיש ומן הנסיון שלי אם הולכים עם חברה טובה ויש לך סירקולציה סבירה של אויר במארז זה גם פחות מתקלקל.

    אם אתה גיימר כבד מצד שני אין ברירה ואתה תהיה חייב כרטיס עם קירור אקטיבי (טרם הגיעו לרמה הזאת בלי מאוררים) אבל לכל שימוש אחר כולל פוטושופ וסרטי HD כרטיסים פסיביים היום מספקים את הסחורה יופי.

    השב

  3. Avatar

    N_L-R

    05/02/2012 ב 11:44 PM

    תודה על הטיפים עידו, אני ממש לא גיימר אך כשאשדרג את המחשב לכבוד CS6 אשקול ביתר תשומת לב את רכישת הכרטיס הגראפי הטוב ביותר – לא אחסוך.

    השב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *