ראשי מבזקים לייקה תכריז על מצלמה חסרת מראה בפוטוקינה 2012?

לייקה תכריז על מצלמה חסרת מראה בפוטוקינה 2012?

0
0

האם חברת לייקה צפויה להכריז על מצלמה חסרת מראה בתערוכת פוטוקינה הבאה אשר תערך בספטמבר 2012? ידיעה ברוח זו פרסם האתר amateurphotographer לאחרונה. נשיא לייקה Alfred Schopf אמר לאחרונה למגזין כי החברה בוחנת כרגע את הנושא ומדובר “ביותר מסתם רעיון” וכי “משהו” יוצג כבר בתערוכת פוטוקינה הבאה. עוד אמר Schopf כי החברה בוחנת כרגע טכנולוגיות חיישנים חדשות אותן ברצונה לשלב במצלמה החדשה.

במסגרת הראיון שיתפו נציגי החברה את המגזין בעוד מספר תובנות מסקרנות, בניהן:

  • ב-2009 החליטה החברה לוותר על הרעיון ליצור ליין מצלמות דיגיטלי נוסף מסדרת R.
  • לייקה מסרבת בתוקף להעביר חלק מן הייצור לסין למרות רשימת המתנה ארוכה לעדשותיה והיא עשתה מאמצים להרחיב את הייצור בגרמניה בתקופה האחרונה.
  • לייקה איננה מוכנה למסור פרטים כלשהם אודות עתיד סדרת ה-M והיא רואה בה ספינת דגל (בדומה לפורש 911 עבור חברת פורש). בדומה לפורש אשר שקלה לבטל את הדגם ב-1981 גם לייקה שקלה לבטל את הסדרה סביב הכרזתה של ה-M5 אך נסוגה מן הרעיון.
  • לייקה מתכננת פתיחת חברה עצמאית אשר תסייע לצלמים ליצור ספרונים של עבודותיהם (החברה צפויה להתחיל לפעול בסתיו הקרוב).

מה צפוי מלייקה בשנה הבאה?

leicaSign1

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מבזקים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *