ראשי מבזקים ניקון D7000 עדכון קושחה חדש לבעיית “הפיקסלים החמים”

ניקון D7000 עדכון קושחה חדש לבעיית “הפיקסלים החמים”

2
0

לכל מי שעוקב – רק לאחרונה דיווחנו כאן על בעיה אותה חוו משתמשים של מצלמת ה-D7000 החדשה של חברת ניקון בה הופיעו נקודות בהירות על המסך כפי שניתן לראות בדוגמא הבאה:

D7000 hot

ניקון ציינה בעבר כי היא מתכננת עדכון קושחה (Firmware) אשר יטפל בבעיה, ואכן היום הוכרז בשעה טובה העדכון אשר על פי החברה נועד לטפל בבעיה הבאה:

Bright spots were sometimes noticeable with live view mode or movie recording of especially dark scenes or subjects.  Occurrence of this issue has been reduced.

כפי שניתן לקרוא, ניקון מציינת כי ככל הנראה הבעיה לא נפתרת לחלוטין באמצעות העדכון אך מצטמצמת.

את העדכון (שמספרו 1.01) ניתן להוריד מן הקישור הבא מאתר חברת ניקון (לחלונות ולמק).

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מבזקים

2 תגובות

  1. Avatar

    סרגוריקו

    23/12/2010 ב 2:51 PM

    איך עושים עדכון קושחה למצלמה?
    אני יכול לעשות את זה בביתי עם המחשב שלי בחברי את המצלמה בגפי???

    זה לא יקלקל?

    אין לי נסיון?

    משהו יכול להסביר קצת!

    והאם אפשר כבר לקנות מעודכן, ואיך אדע שמה שקניתי היא מצלמה עם המעודכנת ??? או לחילופין איך אדע שמה שקניתי היא לא המעודכנת ודרוש לה עדכון?

    השב

  2. Avatar

    עידו גנוט

    23/12/2010 ב 10:04 PM

    את העדכון הנ”ל לא ניסיתי בעצמי (אוכל לברר בימים הקרובים מול אנשים אשר ברשותם D7000 לגבי קלות העדכון. בעיקרון ניקון מייעדת את העדכון לבעלי מצלמות ולא לטכנאי מעבדה והתהליך אמור להיות די פשוט ומוסבר באתר החברה (ניקון ניגוד לחברות אחרות נוהגת לבנות אתרים ברורים למדי).

    לגבי קניית מצלמה מעודכנת – אני מאמין שבכל חנות רצינית שבה תקנה תוכל לברר מול המוכר ואם אתה לא בטוח אף לבקש ממנו להראות לך בתפריט מהי גרסת הקושחה – המעודכנת היא כפי שכתבנו 1.01.

    השב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *