ראשי מגזין פנטקס מלמדת אתכם כיצד לבחור עדשה

פנטקס מלמדת אתכם כיצד לבחור עדשה

0
0

חברת פנטקס הייתה שקטה יחסית בתקופה האחרונה אך לפחות בחזית המקוונת נראה כי יש לחברה מה לשתף. החברה הפיקה סרטון הסבר קצר אך ברור למדי המציג סוגים שונים של עדשות ואת השימושים הבולטים שלהן.

אם חשבתם שבחירת המצלמה האידאלית הוא מבצע מסובך תחשבו כמה אפשרויות בחירה יש לכם כשאתם באים למצוא עדשה. ליין העדשות עבור מרבית המצלמות בעלות עדשות מתחלפות של קנון, ניקון, אולימפוס וגם פנטקס עצמה כולל מבחר של עשרות דגמים שונים. בפנטקס החליטו לצלם סרטון קצר בו מציג הצלם Kerrick James (צלם טבע ונוף אשר צילם בין השאר גם למגזין נשיונל ג’אוגרפיק) סוגי עדשות שונים ומדגים חלק מן השימושים שלהן. למרות שג’יימס מתמקד באופן טבעי בליין העדשות של חברת פנטקס – הבסיס להסברים שלו מתאים כמובן גם לעדשות של חברות אחרות.

כך תבחרו עדשה על פי פנטקס

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=GAUQ4SVpE98[/youtube]

יצרניות הצילום נוהגות מדי פעם ליצור סרטוני הסבר מועילים – כך למשל עשתה חברת קנון עם סדרת הקראוון הנודד שלה (אשר לצערנו הופסקה בטרם עת).

Kerrick James וליין העדשות של פנטקס – מה הכי מתאים לכם?

Pentax lenses 2

נזכיר בהזדמנות זאת כי מערכת המפרטים של MegaPixel כוללת את כל העדשות המרכזיות הנמכרות כיום על ידי החברות הגדולות מסודרות על פי החברות השונות.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מגזין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *