ראשי ביקורות\סקירות ZITAY ZF-41 – מטען ארבע סוללות מהיר למצלמות סוני בביקורת

ZITAY ZF-41 – מטען ארבע סוללות מהיר למצלמות סוני בביקורת

0
0

היום אנו מפרסמים סקירה אודות מטען של החברה הסינית ZITAY המסוגל לדברי החברה להטעין במהירות עד ארבע סוללות NP-FZ100 למצלמות סוני. בסקירה נבחן את ביצועיו והתכונות המרכזיות המשולבות בו כפתרון למי שמחפש הטענה של מספר גדול של סוללות בכל מקום.

סרטון הביקורת מאתר הבת שלנו בשפה האנגלית LensVid.com

אודות ZITAY

חברת ZITAY עוסקת בפיתוח סוללות, מטענים, כבלים ואביזרים נלווים ובעבר בדקנו מספר מוצרים של החברה כולל סוללות L ו-Z, מטענים ואנו עדיין משתמשים בכמה מהם בסטודיו. לחברה מוצרים מקוריים עם תכונות ייחודיות המועתקות פעמים רבות על ידי יצרניות אחרות בשוק בהמשך ואנו תמיד סקרנים לראות מוצרים חדשים של החברה כשהם מגיעים לשוק בדיוק כמו המטען הנוכחי.

ZITAY ZF-41

כאשר מדובר על מטענים מהירים למספר רב של סוללות Z של סוני אין יותר מידי אופציות בשוק (יש בעיקר מוצרים מאד יקרים כמו אלו של Dolgin Engineering וישנו ה-NPAMQZ1K של סוני עצמה שהוא יקר אף יותר אבל הוא לא רק מטען אלא גם סוג של מקור כוח למצלמות). רוב המטענים בשוק מסוגלים להטעין סוללה אחת בלבד או שתיים ואם אתם עובדים עם מספר גדול יותר של מצלמות סוני וזקוקים להטענה תכופה זאת יכולה להיות בעיה.

ה-ZITAY ZF-41 הוא מולטי מטען מהיר בעל אפשרות הטענה מקבילה של עד ארבע סוללות  NP-FZ100 של סוני עם מעגלים פנימיים מתקדמים המונעים התחממות ו/או הטענת ייתר ונועדו לשמור על משך חיי הסוללה.

ZITAY ZF-41

עיצוב

בקופסא מגיע המטען יחד עם כבל ומטען USB-C מהיר (עם חיבור USB-A נוסף) עד 65 וואט של ZITAY וחיבור אמריקני לחשמל ובנוסף מתאם אירופאי המתחבר בקליק (תוספת מאד מבורכת – מתאמים רגילים עושים לא מעט בעיות). גוף המטען בגודל 7 על 7 ס”מ ובגובה 2.5 ס”מ. למטען רגליים מפלסטיק וגוף קירור בחלק התחתון.

למטען חיבור USB-C מאחור אבל מהצד יש גם חיבור DC (לא מסופק מטען DC עם היחידה) אם אתם מעדיפים. עודתכונה מעניינת – פסק בחירה בין הטענה לשדרוג קושחה (אם תשנו את מצבו תוכלו לחבר את המטען למחשב ולשדרג קושחה אם תצא כזאת בעתיד.

בחלק העליון ישנן 4 חיבורים לסוללות ומסך זעיר במרכז עם כפתור יחיד (עוד על המסך מייד).

ZITAY ZF-41

תכונות

אם נתעלם לרגע מהגודל הזעיר של המסך (בהחלט לא משהו שאנו היינו בוחרים לעשות אבל אפשר להניח שהוא איפשר להוזיל מעט את המוצר ולעשות אותו קומפקטי יותר), הוא מציג לא מעט מידע על הסוללות ועל המכשיר עצמו.

קודם כל הוא מאפשר גם ללא חיבור למקור חשמלי להציג את מצב הטעינה של הסוללות (כך תוכלו לבדוק מצב של כל סוללה בלי מצלמה או חיבור כלשהו לחשמל גם בשטח).

מעבר לכך המסך מציג את המתח של כל סוללה, מצב הטעינה באחוזים ואיזה סוללה נמצאת במצב הטענה כרגע.

אם תלחצו על הכפתור תקבלו מידע נוסף כמו צריכת החשמל הכוללת, וואלט/אמפר וכן טמפרטורה. לחיצה ארוכה על הכפתור תציג את גרסת הקושחה של המכשיר.

ב-ZITAY מבטיחים שהאלקטרוניקה המשולבת במטען תגן על הסוללות מטעינת ייתר ו-power spikes ותציג אזהרות במקרה של חריגות טמפרטורה, מתח וכו’ (אנו לא נתקלו באזהרות כלשהן בזמן השימוש שלנו במכשיר).

ZITAY ZF-41

שימוש

אנו בדקנו 4 סוללות מקוריות של סוני בהטענה עם המכשיר והתוצאות היו מרשימות למדי. זמן הטענה של 4 סוללות יחד עמד על שעתיים וחצי וסוללה יחידה הוטענה בשעה וחצי. מהיר יותר מכל מטען אחר שבדקנו (כולל דגמי ה-ISDT הישנים והחדשים בהם אנו משתמשים).

אנו גם ניתרנו את הטמפרטורה וזאת לא עלתה על 55 מעלות (חמים אבל לא רותח ובהחלט ניתן לגעת במטען/סוללות בזמן ההטענה).

מבחינת צריכת החשמל המקסימאלית – למרות שהמטען שמספקת ZITAY מסוגל להגיע עד 64 וואט אנו זיהינו משיכה של 40 וואט לכל היותר מהמכשיר עם 4 סוללות.

ZITAY ZF-41

סיכום

ZITAY פיתחה מטען שנראה בהחלט מרשים. הוא קומפקטי אבל מהיר, מספק שורה של תכונות שימושיות, לא מתחמם ואמור לשמור על הסוללות למשך זמן רב וגם מציג לא מעט מידע שימושי למי שמתעניין.

ל-ZF-41 אין יותר מידי תחרות בשוק עבור מי שרוצה להטעין במקביל יותר משתי סוללות NP-FZ100 ואם זה הצורך שלכם אנו יכולים בהחלט להמליץ עליו.

הדבר היחיד שהיינו מוסיפים למכשיר הוא מסך גדול וברור יותר ואולי אפשרות לצליל כלשהו עם סיום ההטענה של כל סוללה.

מחיר

ה-ZF-41 של ZITAY נמכר באמזון תמורת פחות מ-60 דולרים (והוא נשלח גם לישראל). בהחלט מחיר הוגן ביחס לתמורה לדעתנו.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב ביקורות\סקירות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *