ראשי פוטוקינה 2018 פוטוקינה 2018: חצובות חדשות לסדרת ה-Befree של מנפרוטו

פוטוקינה 2018: חצובות חדשות לסדרת ה-Befree של מנפרוטו

0
0

אנו ממשיכים את סיקור הוידאו המקיף שלנו מתערוכת פוטוקינה 2018 והפעם יש איתנו את הסרטון האחרון מהביתן המאד גדול של חברת מנפרוטו שהשיקה בתערוכה עשרות מוצרים (תחת המטריה של חברת האם Vitec כנראה שיותר מכל חברה אחרת בתערוכה).

בסרטון הנוכחי אנו עוברים על הליין החצובות הפופולארי ביותר של מנפרוטו בשנים האחרונות – Befree יחד עם נציגת החברה – ולנטינה (שליוותה אותנו גם בחלק מהסרטונים האחרים). הליין התרחב מאד בשנתיים החולפות עם עוד דגמים מסוגים שונים (בין השאר ראינו גרסאות עם נעילת flip ו-twist, מאלומיניום או סיבי פחמן, מותאמים לוידאו ולסטילס – עם ראשים תואמים כמובן, וכן ליין ייעודי שנעשה בשיתוף סוני בו הפלטות למצלמות מותאמות במיוחד למבנה החלק התחתון של מצלמות סוני המתקמות – A7/A9).

הינה פירוט קצר של החצובות החדשות שהוצגו מסדרת ה-Befree:

  • Befree Live Aluminium tripod lever, video head – חצובת אלומיניום חדשה שנועדה לצלמי וידאו חובבים עם ראש fluid קומפקטי ונעילות flip. מחיר 240 דולרים.
  • Befree 2N1 Aluminium tripod lever, monopod included – חצובת אלומיניום נוספת עם רגל אחת שניתנת להברגה החוצה ולשימוש במונופוד (פטנט שהיה די נפוץ בעבר אבל לא אצל מנפרוטו), כוללת נעילות flip אך תגיע גם גרסה עם twist וראש כדורי. מחיר – 220 דולר.

חצובה ומונופוד – 2 באחד

Befree 2N1 Aluminium tripod lever monopod

  • Manfrotto Befree Advanced Nerissimo Aluminium Travel Tripod Twist – לחובבי הצבע השחור – גרסה של חצובת האלומיניום הקיימת של מנפרוטו מסדרת ה-Befree בצבע שחור (כולה) עם נעילות twist וראש כדורי, מחיר 200 דולר (זמינות – ברשת סוף 2018; בחנויות במהלך 2019).
  • Befree GT Carbon fiber designed for α cameras from Sony – אחת החצובות המתקדמות יותר בסדרת ה-Befree עשויה מסיבי פחמן, קלה וחזקה במיוחד עם ראש כדורי ופלטה המותאמת לעבודה עם מצלמות סוני A7/A9 החדשות. מחיר – 390 דולרים.

חצובה ייעודית מתקדמת עם פלטה ייעודית למצלמות סוני A7/A9

Befree GT Carbon fiber for sony

החצובות צפויות להיות זמינים גם בארץ בעתיד הקרוב באמצעות היבואן הישראלי של חברת מנפרוטו – ABS.

הסרטון שצילמנו על חצובות ה-Befree החדשות עם ולנטינה מחברת מנפרוטו

גילוי נאות: חברת מנפרוטו היא נותנת החסות לסיקור של אתר הבת שלנו LensVid.com לתערוכת פוטוקינה 2018.

אנו נמשיך לפרסם כאן קרוב ל-20 סרטונים וראיונות מן התערוכה עם מיטב החברות, המוצרים והמציגים ואתם מוזמנים להמשיך לעקוב אחרינו כאן במגה פיקסל, בעמוד הפייסבוק שלנו ודרך ערוץ היוטיוב של אתר הבת LenaVid.com.

תודה מיוחדת לצלם ודים סוחרבסקי שהתלווה אלינו לתערוכת פוטוקינה והיה אחראי על צילום הסרטונים והתמונות.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב פוטוקינה 2018

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *