ראשי פוטוקינה 2018 פוטוקינה 2018: הצצה אל מקלדת העריכה של חברת Loupedeck

פוטוקינה 2018: הצצה אל מקלדת העריכה של חברת Loupedeck

0
0

בתערוכת פוטוקינה 2018 לא נתקלנו רק במצלמות ועדשות חדשות אלא גם במגוון רחב מאד של ציוד עזר מכל הסוגים. אחד המוצרים שלכדו את עיננו היה מקלדת העריכה של חברת Loupedeck. המוצר החל את דרכו ברשת כמקלדת ייעודית למשתמשי תוכנת הלייטרום אבל מאז שודרג משמעותית והגרסה החדשה – Loupedeck פלוס שהושקה מוקדם יותר השנה מותאמת עם עדכוני התוכנה האחרונים שלה לעבודה עם מגוון תוכנות עריכת תמונה וגם עם תוכנת עריכת הוידאו פריימייר פלוס של אדובי.

במסגרת תערוכת פוטוקינה שהסתיימה זה מכבר יצא לנו לשוחח בביתן של חברת Loupedeck עם Andrew Coomber שהציג לנו כמה מן היכולות החדשות של המקלדת (הכוללת כ-22 חוגות מסוגים שונים ועוד מספר כפול לפחות של כפתורים – חלק גדול מהם ברי תכנות). המקלדת נועדה להקל על רצף העבודה של עורכי תמונה וכעת גם וידאו ולספק אופציה נוחה יותר ומותאמת (כולל הרבה מאד אפשרויות לקיצורי מקלדת) לעבודה עם שלל תוכנות.

מקלדת ה-Loupedeck פלוס החדשה – תמיכה במגוון תוכנות עריכה

loupedck top down 03

אנחנו כבר בודקים בימים אלו את המקלדת לטובת עבודה עם פרמייר (ביקורת בהמשך) ובראיון הקצר גם נמסר לנו כי החברה עובדת על התאמות לעבודה עם פוטושופ (דרישה שהגיעה מקהל רחב של משתמשים) ויש לחברה עוד הפתעות בקנה לחודשים הקרובים.

מחירה של המקלדת ברשת עומד על כ-250 דולרים. המקלדת זמינה גם בארץ באמצעות היבואן הישראלי חברת ABS.

הראיון הקצר שערכנו עם אנדרו מחברת

בימים הקרובים אנו נמשיך לפרסם כאן קרוב ל-20 סרטונים וראיונות מן התערוכה עם מיטב החברות, המוצרים והמציגים ואתם מוזמנים להמשיך לעקוב אחרינו כאן במגה פיקסל, בעמוד הפייסבוק שלנו ודרך ערוץ היוטיוב של אתר הבת LenaVid.com.

תודה מיוחדת לצלם ודים סוחרבסקי שהתלווה אלינו לתערוכת פוטוקינה והיה אחראי על צילום הסרטונים והתמונות בתערוכה.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב פוטוקינה 2018

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *