ראשי ניוזלטר הניוזלטר השבועי של MegaPixel לתאריכים 1-7/1/2011

הניוזלטר השבועי של MegaPixel לתאריכים 1-7/1/2011

0
0

אנו שמחים לפתוח את השנה האזרחית החדשה עם הניוזלטר הרביעי שלנו העומד הפעם בסימן תערוכת CES 2011 המתקיימת בימים אלו בלאס ואגס.

אף שהתערוכה נפתחה באופן רשמי ביום חמישי הקדימו יצרניות צילום רבות את המועד והכריזו על מוצרים חדשים כבר במסיבות עיתונאים שנערכו במהלך השבוע. עד כה הספיקו היצרניות השונות להכריז על עשרות דגמים (הגדילה פוג’יפילם לעשות והכריזה באמצע השבוע על 26 דגמים שונים – אנחנו התחלחלנו ממיעוט ההבדלים בניהם).

למי שלא עקב אחר האירועים – תערוכת CES היא תערוכת האלקטרוניקה הבידורית (שם יפה לתערוכה הכוללת מוצרי אלקטרוניקה שונים הנעים מטלוויזיות ומחשבים ועד מכשירים סלולאריים) הגדולה בעולם המתקיימת אחת לשנה בחודש ינואר במרכז הקונגרסים של לאס ואגס. לתערוכה מגיעים מאות אלפי בני אדם ומציגות בה אלפי יצרניות שונות הממתינות לעיתים חודשים רבים להשקת מוצרים חדשים.

CES הפכה בשנים האחרונות לתערוכה חשובה מאד גם עבור תעשיית הצילום ובעיקר עבור יצרניות האלקטרוניקה הגדולות (סוני, סמסונג, פנסוניק) המציגות בתערוכה את שלל מוצריהן בביתני ענק יחד עם קווי המוצרים בתחום הצילום. לרוב מדובר על הכרזות הנוגעות למצלמות קומפקטיות (ומצלמות אולטרה זום) אך השנה בחרו אולימפוס וסמסונג לחשוף לקראת התערוכה גם מצלמות חסרות מראה.

CES היא תערוכה אינטנסיבית מאד וכמות החדשות היוצאות ממנה בפרק זמן קצר הוא רב ביותר (אפילו בתחום הצילום המצומצם יחסית). אנו צפויים לדיווחים נוספים מן התערוכה בימים הקרובים בטרם נחזור לדיווחים השותפים שלנו וללוח הכתבות/טורים/ביקורות המתוכנן להמשך החודש.

חדשות השבוע

מן הבלוג

מבזקים

צוות MegaPixel מאחל לקהל גולשיו שבת שלום וסופ”ש נעים וחמים!

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב ניוזלטר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *