ראשי חדשות LEXAR – כרטיס SDXC ראשון בנפח 128GB

LEXAR – כרטיס SDXC ראשון בנפח 128GB

0
0

חברת LEXAR הכריזה היום על כרטיס ה-SDXC בעל הנפח הגדול ביותר שהוכרז עד עתה. הכרטיסים החדשים צפויים להיות מוצגים בתערוכת CES 2011 שתפתח ביום חמישי. פורמט ה-SDXC צפוי להגיע בשנים הקרובות עד לנפחים של 2TB.

חברת LEXAR האמריקנית (אשר נרכשה ב-2006 על ידי חברת הענק Micron) הכריזה כאמור מוקדם יותר היום על סדרה חדשה של זיכרונות מסוג SDXC בנפחים גדולים במיוחד (64GB ו-128GB). נפחים אלו אשר היו עד כה נחלתם של דיסקים קשיחים וכרטיסי CF מתקדמים יהיו מעתה זמינים גם למשתמשים בכרטיסי SDXC.

תקן ה-SDXC אשר פרץ לתודעה בראשית שנת 2009 (והוצג בין השאר בתערוכת CES 2009 שהתקיימה בלאס ואגס), מהווה המשך ישיר לתקן כרטיסי הזיכרון הפופולארי SD/SDHC השולט מזה מספר שנים בשוק המצלמות הדיגיטליות. הכרטיסים החדשים של חברת LEXAR יתמכו במהירות העברת נתונים בקצב של 133X (המבטיחים לטענת החברה מהירות העברת נתונים מנימאלית של 20MB/s). חברת קינגסטון הכריזה לפני מספר חודשים על סדרת כרטיסי SDXC בעלי מהירות העברת נתונים גבוהה אף יותר.

עקב אכילס היה ונותר המחיר – כרטיסי ה-SDXC עודם יקרים מאד – המחיר של דגם ה-64GB צפוי לעמוד על לא פחות מ-400 דולר בעוד שכרטיס ה-128GB החדש אשר יהיה זמין במהלך הרבעון הראשון של 2011 יעלה לא פחות מ-700 דולר.

SDXC חדש של LEXAR

LEXAR SDXC 128GB

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב חדשות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *