ראשי חדשות הכרזות מוצרים האולימפוס E-600 מגיעה לאירופה

האולימפוס E-600 מגיעה לאירופה

0
0

כמעט בחשאי אולימפוס החלה בשיווק מצלמת הרפלקס החדשה מדגם ה-E-600 אשר אמורה להוות דגם מוזל (ונחות אך במעט) של ה-E-620 אשר הושקה על ידי אולימפוס בפברואר השנה. ה-E600 הוכרזה במספר מצומצם מאד של שווקים וכרגע נמכרת באופן רשמי בשלוש מדינות אירופאיות בלבד.

מבירור מקיף שערכנו עם חברת אלודה (יבואנית אולימפוס בארץ), עם נציגות אולימפוס בארה”ב ועם נציגות אולימפוס באירופה הובהר לנו כי בשלב זה המצלמה תשווק באופן מצומצם בלבד בשווקים האירופאים וכלל הנראה איננה צפויה להגיעה ארצה בקרוב.

ה-E-600 (בדומה לאחותה הוותיקה יותר ה-E-620) היא מצלמה רפלקסית קטנה יחסית וקלה (475 גרם בלבד ללא סוללה), בעלת חיישן Live MOS 4/3 (כמיטב המסורת של אולימפוס בשנים האחרונות), רזולוציה של 12.3 מגה פיקסל, מייצב מובנה, ומעבד TruePic III. למצלמה מסך מפרקי בגודל 2.7 אינצ’ ורזולוציה של 230 אלף פיקסלים (עד כה מסכים מפרקיים במצלמות רפלקסיות טרם הגיעו בגודל העולה על 2.7 אינצ’) והיא תומכת במדיות מפורמט CF ו-xD בלבד (זאת בניגוד ל-PEN E-P1 של אולימפוס שכבר עשתה את המעבר לפורמט ה-SD/SDHC). למצלמה קצב צילום גבוה יחסית (4 פריימים לשנייה) ויכולת ISO מקסימאלית של 3200. אל מול כל אלו בולטת בהיעדרה יכולת וידאו כלשהי (שלא קיימת עד כה באף מצלמה רפלקסית של חברת אולימפוס פרט ל-PEN E-P1).

ההבדלים בין ה-E-600 ל-E-620 מזעריים למדי (למעשה בחינה השוואתית של מפרטי המצלמות לא מלמדת על הבדלים אלו כלל). בין ההבדלים שניתן למצוא בכל זאת ניתן למנות את היעדר התאורה האחורית לכפתורים, חסרונם של מספר מצבי צילום מובנים ושליטה ב-aspect mask. פרט לאלו המצלמות זהות לחלוטין בכל מאפייניהן ואילו ההבדל במחיר צפוי לעמוד על למעלה מ-100$ (בהתאם לערכת הקיט הרלוונטית) כאשר ה-E-600 תימכר ביחד עם עדשת הקיט ED 14-42mm f3.5/5.6 במחיר הנע סביב 600 דולרים (אם כי באירופה אפשר והמחיר ינוע קרוב יותר ל-600 יורו).

את המפרט המלא של ה-E-600 ניתן למצוא באתר.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב הכרזות מוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *