ראשי חדשות Insta360 GO 3 – דור שלישי למצלמת האקסטרים הקטנה בשוק

Insta360 GO 3 – דור שלישי למצלמת האקסטרים הקטנה בשוק

0
0

מוקדם יותר השבוע השיקה חברת Insta360 מצלמת אקסטרים זעירה מדור שלישי . ה-Insta360 GO 3 מביאה עימה שורה של שינויים ושיפורים ביחס לדורות הקודמים של החברה כולל יחידת שליטה וטעינה עם מסך מתהפך ועיצוב חדש ושלל תכונות מעודכנות כמו גם לא מעט אביזרים.

Insta360 GO 3

ה-Go 3 הוא הדגם שממשיך את ה-Go 2 של החברה ונראה חיצונית דומה מאד אבל יחידת הטעינה/שליטה שלו שונה לחלוטין ומזכירה מצלמות אקסטרים קונבנציונאליות.

המצלמה עצמה שוקלת 35 גרם בלבד. הדבר מאפשר שימוש במתארים שאפילו מצלמות אקסטרים קטנות יחסית אחרות (GOPRO או DJI) לא ממש מאפשרות והמגנט מאפשר לחבר את המצלמה בדרכים יצירתיות מאד (ראו סרטונים בהמשך).

למצלמה רזולוציה משופרת והיא מסוגלת לצלם סרטונים עד 2.7K ב-30 פריימים לשנייה או 2560×1440 פיקסלים ב-50p (וזאת ב-80 מגה ביט לשנייה) ואם תרצו הילוך איטי ניתן להקליט עד 120 פריימים לשנייה ב-1080p. מבחינת רזולוציית סטילס תוכלו לצלם איתה תמונות בנות עד 6.5 מגה פיקסל (ביחס של 1:1 או קטנות יותר ביחס של 16:9) – לא מדהים, אבל מספיק לשימושי רשת.

למצלמה עצמה סוללה זעירה בת 310 מיליאמפר שאמורה לדברי החברה להספיק לכ-35 דקות צילום (החברה טוענת שיש כאן שיפור ביחס לדור הקודם אבל רשמית הנתונים זהים). ליחידת ההטענה/שליטה יש סוללה גדולה משמעותית עם 1270 מיליאמפר שזמן ההטענה שלה עומד על 65 דקות (והיא מסוגלת לנפק כ-45 דקות של צילום עם המצלמה כשזאת מחוברת אליה).

המצלמה היא בעלת דירוג IPX8 רשמי מה שמאפשר לה צלילה לעומק של יותר ממטר אחד (העומק המדויק לא נקבע בתקן) ואילו יחידת ההטענה עומדת בתקן מחמיר פחות IPX4 (היינו נזהרים איתה קצת יותר).

ה-Insta360-GO-3

Insta360-GO-3

אולי אחת התכונות המסקרנות ביותר היא המסך החדש ביחידת השליטה. מדובר במסך 2.2 אינצ’ מתהפך (כך שאפשר גם לצלם איתו סלפי כשמהצלמה מחוברת אם ממש תרצו).

למצלמה שלל תכונות מתקדמות כולל שליטה קולית,  שליטה אלחוטית מאפליקציה, ייצוב מתקדם ויישור אופק, פילטרים, זוג מיקרופונים מובנים (אם כי אין אפשרות לחבר מיקרופון חיצוני), וגם תכונות תוכנה חכמות כמו הקלטה מקדימה טיימלפס, הקלטה “בלולאה” (Loop Recording), הקלטה בשעה נתונה ועוד ועוד.

מלבד המצלמה החברה השיקה שלל אביזרים, חלקם חדשים, במיוחד עבורה, כולל מחזיקים מגנטיים מסוגים שונים, התקן לכובע, מחזיק ייעודי לרכב/אופנוע ומעמדים מסוגים שונים.

מחיר

בחו”ל ה-Insta360 GO 3 נמכרת בין $380-$430 דולרים (תלוי בכמות הזיכרון המובנית בין 32-128 ג’יגה).

עדכון: מ-Insta360 ישראל נמסר לנו כי המחיר הרשמי בארץ יעמוד על 1890 ש”ח (לדגם ה-32 ג’יגה) והמצלמה כבר זמינה לרכישה בישראל.

סקירות מרחבי הרשת

ברשת התפרסמו בימים האחרונים הרבה מאד סקירות ראשונות של המצלמה החדשה על ידי לא מעט משפיעני רשת וצלמים – הינה כמה מהבולטות שבהן:

Potato Jet בסרטון על ה-GO 3

Casey Neistat בסרטון (בחסות, אבל עדיין כיף לצפות) על המצלמה הזעירה החדשה

Peter McKinnon וההתנסות שלו עם ה-Insta360 GO 3 (גם בחסות)

iJustine חובבת הטכנולוגיה בודקת את ה-Go 3 והרבה אביזרים

The Tech Chap הבריטי משחק עם ה-Go 3

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב חדשות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *