ראשי חדשות DJI Mini 3 – רחפן קומפקטי: הצצה ראשונה (עדכון זמינות בישראל)

DJI Mini 3 – רחפן קומפקטי: הצצה ראשונה (עדכון זמינות בישראל)

0
0

במהלך סוף השבוע השיקה חברת DJI רחפן קומפקטי חדש מסדרת המיני שלה – ה-DJI Mini 3. הרחפן החדש צפוי להשתלב בליין של החברה בין דגם המיני 2 הקודם לדגם המיני 3 פרו שהושק מוקדם יותר השנה.

הצצה ראשונה DJI Mini 3 עם החברה מ-B&H

DJI MINI 3

דגם ה-DJI MINI 3 החדש כולל רבות מן היכולות של דגם המיני פרו אבל עם מספר יכולות מופחתות (וכמובן תג מחיר מוזל). נתחיל מהחיישן – בשונה מדגם ה-3 פרו תקבלו כאן מצלמה ברזולוציה מעשית של 12 מגה פיקסל בלבד (לעומת 48 מגה פיקסל בדגם הפרו) אבל בשני המקרים מדובר בעדשה דומה (24 מ”מ בשווה ערך ל-35 מ”מ), עם צמצם f/1.7 וגודל החיישן עצמו הוא 1/1.3 אינצ’ בדומה לדגם הפרו וגדול יותר מהחיישן בדגם הקודם בסדרה. כשמדובר בצילום וידאו הדגם החדש מסוגל לצלם סרטונים עד 4K 30p ב-100Mbps (ב-8 ביט), לעומת 4K 60p ב-150Mbps בדגם הפרו.

דגם ה-DJI MINI 3 החדש

DJI MINI 3

למיני 3 החדש יש גם יתרונות ביחס לדגם הפרו. הוא קל יותר (249 גרם לעומת 390 גרם לדגם הפרו) וזמן הטיסה שלו ארוך יותר ועומד על 31 דקות (או 51 דקות עם ה-Intelligent Flight Battery Plus האופציונאלית). מצד שני הדגם החדש לא כולל חלק מהיכולות המתקדמות שיש בדגם הפרו כמו חיישנים תלת כיווניים (ל-3 חיישנים כלפי מטה בלבד), טווח שליטה קטן מעט (10 ק”מ ולא 12 ק”מ) והיעדר תכונות כגון timelapse, focus track, ו-master shots הקיימות בדגם הפרו.

ב-B&H ערכו טבלה המראה הבדלים בין הדגם הקודם, דגם הפרו והדגם החדש

DJI MINI 3

מחירים

המחירים של הרחפן החדש בחו”ל עומדים בין אלו של הדור הקודם לאלו של דגם הפרו ותלויים בקיט שתבחרו. קיט בסיסי עם שלט RC-N1 מתחיל מכ-$560 ואילו הקיט הגבוה עם שלט DJI RC נמכר תמורת $860 ב-B&H.

עדכון 21/12/2022 – מהיבואן בנדא מגנטיק נמסר לנו כי ערכת מיני קומבו עם שלט רגיל זמינה לרכישה בארץ תמורת 3300 ש”ח ועם שלט RC תמורת 3800 ש”ח.

התנסויות מרחבי הרשת

ברחבי הרשת כבר הספיקו להתפרסם מספר ביקורות על הרחפן החדש כולל השוואות לדגם הפרו ולדגם הקודם ואנו מביאים כמה מהן בפניכם:

Flypath על ה-DJI Mini 3 ועל משפחת המיני בכלל

YouTube player

 DC Rainmaker על ההבדלים בין הדגם החדש לשאר משפחת המיני

YouTube player

Potato Jet על ה-DJI Mini 3

YouTube player

Jeven Dovey עם 10 סיבות לרכוש את ה-DJI Mini 3

YouTube player

 

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב חדשות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *