ראשי חדשות בלעדי: יבואן ישראלי לעדשות סאמיאנג

בלעדי: יבואן ישראלי לעדשות סאמיאנג

0
0

MegaPixel גאה להיות הראשונה לדווח על יבוא עדשות סאמיאנג על ידי חברת אגם.

חברת סאמיאנג (Samyang Optics) מקוריאה פועלת למעלה מ-40 שנה בתחום האופטיקה ומייצרת מגוון רחב של מוצרים בניהם עדשות חובבים ועדשות מקצועיות, עדשות לתחום האבטחה (CCTV וכו’) והתעשייה וכן טלסקופים לצפרות וספורט.

לאורך השנים נמכרו עדשות  סאמיאנג תחת שמות מותג שונים, כולל: Bower, Wallimex, Falcon, Phoenix, Vivitar, Pro-Optic, Polar, Opteka.. בחלק מן המדינות בעולם (למשל ארה”ב) סאמיאנג עדיין נמכרת תחת כמה משמות המותג הללו. בשנתיים האחרונות החליטה החברה על מהלך שיווקי במסגרתו תקדם בחלק מן המדינות את מוצריה תחת שמה שלה. במסגרת המהלך אף שחררה החברה מאז שנת 2008 מספר עדשות חדשות.

בתחילת השבוע ערכנו ביקור אצל חברת אגם לצורך התרשמות ממגוון עדשות סאמיאנג אשר ישווקו בארץ בתקופה הקרובה. ניתן להבחין בין שני קווי מוצרים המשווקים כיום על ידי החברה בתחום העדשות למצלמות:

  • עדשות פרימיום – עדשות פריים ידניות ומהירות (צמצמים גדולים). הראשונה שהוכרזה היא ה-85mm/1.4, ובעקבותיה עדשת  ה-8mm/3.5 עין דג, ולאחרונה שוחררה גם עדשת 14mm/2.8.  העדשות מתאימות במיוחד לצילום וידאו עם עומק שדה רצוי ומעבר ידני של המיקוד בתוך הפריים. העדשות מוצעות לגופי ניקון, קאנון, 4:3, פנטקס, סוני וסמסונג NX.
  • עדשות סופר טלפוטו – עדשות טלה ידניות בטווחים 330-1300 מ”מ (עדשות מראה קצרות וקלות וגם עדשות רגילות).  העדשה הארוכה ביותר היא עדשת סופר-זום 650-1300mm/8-16. ומתאם T2 מאפשר חיבור לכל גוף קיים ועתידי.

גיל גלזר מחברת אגם מסר לנו בשיחה כי: “בתחום עדשות הפרימיום החזון של חברת סאמיאנג הוא להיות ספק עולמי מוביל של עדשות איכות לחובבים מתקדמים ומקצוענים. בתחום הסופר טלפוטו המטרה איננה להתחרות בהיצע העדשות של היצרניות הגדולות אלא לפנות לפלח השוק של צלמים מתחילים, חובבים וכן לשוק הנישה של חוקרים פרטיים וגורמים אחרים להם צורך בתיעוד פעילות מטווח רחוק בעלות לא גבוהה”.

MegaPixel עוסקת בימים האלו בהוספת כלל עדשות סאמיאנג למאגר הנתונים של האתר – כרגע ניתן לצפות בנתוניהן של שלושת עדשות הפרמיום:

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב חדשות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *