ראשי חדשות Tilta מציגה: כלוב עם מאורר מובנה לקנון EOS R5

Tilta מציגה: כלוב עם מאורר מובנה לקנון EOS R5

0
0

את בעיות הקירור שיש לדגמי ה-R/R6 החדשים של קנון סיקרנו כאן ובאתר הבת שלנו LensVid בהרחבה בימים האחרונים (ראו ידיעה נרחבת מאמש בנושא). ב-Tilta הסינית הבינו מהר מאד את הפונטציאל והצורך והשיקו כלוב ייעודי עבור ה-R5 הכולל גוף קירור מיוחד ומאורר זעיר המתחבר ל-USB ומסוגל לטענת החברה לקרר את המצלמה בעת צילומים ממושכים.

אף שנושא התחממות הייתר של מצלמות קנון החדשות הוביל בעיקר להרבה “ממים” משעשעים ברשת, יש כאלו שעבורם מדובר בעניין הרבה יותר עקרוני ובשאלה האם לרכוש את אחת מהמצלמות החדשות או למצוא פתרונות אחרים. בחברת Tilta המתמחה בכלובים ועזרים אחרים לצלמי וידאו לקחו ברצינות את רעיון הקירור ופיתחו בזמן שיא כלוב המשלב גוף קירור, מאורר וחיישן טמפרטורה לשליטה ביחידה אחת. המאורר כפי שניתן לראות אמור להיות ממוקם היכן שהמסך נמצא (ולכן מערכת הקירור תפעל רק כשהמסך פתוח – מה שהגיוני בכל מקרה בכדי לאפשר לחום המצטבר להשתחרר).

כך יראה הכלוב עם הקירור האקטיבי

canon r5 tilta

מה עוד אנו יכולים לומר לכם על הכלוב עם המערכת החדשה? גוף הקירור עם המאורר המגיע ל-6200 סיבובים לדקה עם רמת רעש של 34 דציבלים (נמוך בהחלט אם נכון) אמור לאפשר הורדה של הטמפרטורה של המצלמה מ-24 מעלות ל-15 (לא בדיוק רלוונטי לטמפרטורות הנוכחיות כאן בישראל). עוד מוזכר כי הטמפרטורה המקסימאלית שניתן להוריד ממנה (אם אנו מבינים את הכיתוב – ראו בתמונה האחרונה בכתבה) היא 28 מעלות – לא מעודד במיוחד את מי שעובד במדינות חמות…

tiltaing cooling kit module 1

בשלב זה עוד אין מחיר ולמיטב ידיעתנו גם לא פורסם סרטון כלשהו על הכלוב ובטח שלא ביקורת עם ה-R5 המציגה את הביצועים של הקירור בפועל (אחרי הכל מאוררים וצלעות קירור אולי נשמעים מעולה על הנייר אבל אנחנו ממש לא יודעים מה מידת ההשפעה שלהם בפועל ולפחות מההתנסות של ידידנו ג’וני מהאתר Cinema 5D עם ה-R6 ברזולוציה של 4K 60p בלבד – בעיית ההתחממות הייתה משמעותית למדי אפילו עם שקיות קרח – ראו סרטון בקישור בראשית הידיעה). אנחנו נמשיך לעקוב כמובן אחר הנושא ולדווח לכם.

עוד פרטים, טמפרטורות וכו’

tilta temp

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב חדשות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *