ראשי חדשות הכרזות מוצרים גופרו Hero 8 הצצה ראשונה והשוואות ביצועים

גופרו Hero 8 הצצה ראשונה והשוואות ביצועים

0
0

חברת גופרו השיקה הערב דגם חדש בסדרת מצלמות האקסטרים שלה הכולל שורה של שיפורים במבנה, במייצב, באיכות הסאונד ועוד. כמו כן השיקה החברה דור שני של מצלמות 360 מעלות בשם GoPro Max.

נפתח עם ה-GoPro HERO 8 Black החדשה שהוכרזה הערב. המצלמה החדשה מעט גדולה יותר מהדגם הקודם שהושק לפני קצת יותר משנה (אם כי צרה יותר) והיא כוללת מספר שינויים מבניים, אולי הבולט שבהם הוא תושבות האחיזה שעכשיו מצויות באופן מובנה בתחתית המצלמה והן מתקפלות אל גוף המצלמה – דבר שלראשונה מאפשר למשתמשים להשתמש במצלמה ללא המארז (ומאפשר שליפה נוחה וקלה יותר של כרטיסי הזיכרון והסוללה).

עוד שינויים פיזיים נוגעים לכיסוי העדשה שהפך גדול וחזק יותר (החיסרון הוא שפילטרים קיימים כנראה לא יתאימו למצלמה החדשה ונצטרך להמתין לפילטרים יעודיים בהמשך). יש גם דלת חדשה עשויה מתכת ועוד מספר שינויים קלים נוספים אבל עיקר ההבדלים ביחס לדור הקודם מצויים בתוך המצלמה עצמה.

אולי אחד החידושים המרכזיים במצלמה החדשה נוגע למערכת הייצוב הדיגיטלית. בגופרו השיקו את ה-HyperSmooth 2.0 אשר אמורה לשדרג באופן די משמעותי את יכולות הייצוב גם במצב של תנועות חזקות (בחלק מהסרטונים בכתבה ניתן לראות הדגמות של המערכת החדשה ונראה שהיא בהחלט מהווה קפיצת מדרגה ביחס למה שקיים כיום בשוק ובוודאי ביחס לדור הקודם).

h8 1366 2x 1

עוד משהו חדש שגופרו משיקה עם המצלמה החדשה (אבל יגיע כנראה לשוק רק בעוד מספר חודשים) הוא “Mods”. מדובר על סוג של קיט אשר יתלבש על המצלמה ויאפשר חיבור מגוון אביזרים גדול מתאורות ומיקרופונים ועד מסכים (כולל מסך מתהפך). צפויים בשלב הראשון לפחות שלושה Mods שונים, אחד מהם יכיל מיקרופון מובנה משופר וחיבור למיקרופון חיצוני (3.5 מ”מ), זוג חיבורי cold shoe, ו-HDMI יחד עם USB-C וכיסוי מגן לגוף עצמו. שימו לב כי בניגוד ל-GoPro HERO 7 Black בדגם החדש אין יותר HDMI משום סוג בגוף המצלמה מה שאומר שתצטרכו את אחד ה-Mods אם הדבר חשוב לכם.

גופרו עשתה עוד כמה שינויים חשובים ב-Hero 8, בין השאר שופרו המיקרופונים (יש 3 במצלמה) בדגש על הקדמי כולל הפחתה של רעשי רוח, ויש גם ממשק משתמש משופר (הפועל ממסך המגע) עם יותר יכולות כמו גם שדרוג של פונקציית ה-ל-TimeWarp לגרסה 2.0.

אין יותר מידי שינויים במפרט הבסיסי – עדיין מדובר במצלמה בעלת חיישן 12 מגה פיקסל עם יכולת צילום של וידאו 4K עד 60 פריימים לשנייה (החידוש הוא שהמייצב עובד כרגע בכל מצבי הצילום כולל 4K), ועד 240 פריימים לשנייה ב-1080p. מסך המגע האחורי נותר דומה (קבוע ללא יכולת שינוי זווית) ובאופן כללי ניתן לראות שמדובר בשדרוג אינקרמנטלי יותר ממהפכה גדולה.

באשר למחיר – ה-GoPro HERO 8 Black תימכר תמורת 400 דולר (בדומה למחיר המקורי של ה-GoPro HERO 7 Black שירדה ל-320 דולר).

השוואה מעניינת בין הדור החדש לדור הקודם

18 דברים שאתם צריכים לדעת אודות ה-GoPro HERO 8 Black

סקירה נוספת של המצלמה החדשה של האתר CENT

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב הכרזות מוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *