ראשי חדשות הכרזות מוצרים האסלבלד משיקה את ה-X1D II 50C – פורמט בינוני דור II

האסלבלד משיקה את ה-X1D II 50C – פורמט בינוני דור II

0
0

חברת האסלבלד השבדית השיקה דור שני למצלמת ה-X1D שלה. מצלמת הפורמט הבינוני הקומפקטית של החברה זכתה לשדרוג מעבד, מהירות עבודה, קצב צילום ועוד. בנוסף ובאופן מפתיע אולי, הדגם החדש גם זול מקודמו. יחד עם המצלמה תגיע לשוק באוקטובר עדשה (בתושבת XCD התואמת למצלמה) אותה מציגה החברה כעדשת הזום האיכותית ביותר שאי פעם יצרה. בנוסף הציגה החברה גוף וגב דיגיטלי חדשים.

חברת האסלבלד ניסתה להביא את הפורמט הבינוני “להמונים” עם מצלמת ה-X1D שלה וכעת כשהתחרות בתחום גוברת (פוג’י השיקה לאחרונה מצלמת פורמט בינוני משלה עם חיישן בעל 100 מגה פיקסל  והדגם הקודם של החברה נמכר במחיר של פחות מ-4000 דולרים – סכום שנושק לזה של מצלמות FF מתקדמות).

ה-X1D II 50C החדשה

X1D II 50C

בהאסלבלד קראו את המפה והחליטו לעדכן את דגם ה-X1D לגרסה משופרת הינה כמה מן החידושים ב-X1D ll 50C:

  • מסך אחורי גדול יותר (3.6 אינצ’) ברזולוציה משופרת (2.36 מיליון נקודות).
  • עינית ברזולוציה גבוהה יותר (3.69 מיליון נקודות עם הגדלה משופרת – 0.87X).
  • מעבד חדש ומהיר יותר.
  • מהירות הפעלה גבוהה יותר (כ-50 אחוז יותר).
  • מהירות צילום גבוהה (מעט) יותר – 2.7 פריימים לשנייה (זאת עדיין לא מצלמת ספורט).
  • שורה של שינויים בתפריטים לשיפור יעילות העבודה.
  • אותה מבנה חיצוני כמו הדגם הקודם (ואותו חיישן 50 מגה פיקסל של סוני).
  • את סוללת ה-3400mAh ניתן לטעון עם מטען או בגוף המצלמה דרך חיבור ה-USB-C.
  • בדגם החדש ה-GPS מגיע מובנה בגוף המצלמה (בניגוד לתוסף שהיה צריך לחבר בנפרד בדגם הקודם).
  • מחיר: 5750 דולר החל מיולי 2019.

אם יש לכם אייפד פרו או אייפד איר תשמחו לשמוע שהאסלבלד עידכנה את אפליקציית ה-Phocus Mobile iOS לתמיכה מלאה במצלמה וכעת ניתן לשנות הגדרות במצלמה ולצלם מהאייפד.

הצצה ראשונה אל ה-X1D II 50C החדשה

כאמור בנוסף למצלמה משיקה האסלבלד גם עדשה שהובטחה למשתמשים עוד ב-2017 ותגיע לשוק סוף סוף באוקטובר. מדובר ב-XCD 35-75mm F3.5-4.5 (עדשה בעלת אורך מוקד שווה ערך ב-35 מ”מ ל-28-58 מ”מ – טווח קצת מוזר אם אתם שואלים אותנו). החברה רואה בעדשת הזום הזאת (הראשונה עבור תושבת ה-X) את פסגת האופטיקה שלה (לפחות ככל שמדובר בעדשות זום), היא שוקל 1.1 ק”ג, מרחק הפוקוס שלה עומד על 0.4 מטר והיא תימכר תמורת לא פחות מ-5175 דולרים החל מאוקטובר.

לחובבי הרטרו והעיצוב הקלאסי יותר של האסלבלד החברה השיקה גם גוף קומפקטי חדש – 907X וגב חדש – CFV II 50c. מה שמעניין הוא שהגב החדש מאפשר להביא תכונות מתקדמות מאד לכל מצלמות ה-V שיוצרו על ידי האסלבלד מאז 1957 (מצלמות שהיה נהוג לצלן בהן מגובה המותניים). אין עוד יותר מידי פרטים על המצלמה והגב החדש (גם לא תאריך השקה מלא או מחיר אבל אנו נעדכן בהמשך כשהחברה תפרסם אותם).

סרטון אודות ה-CFV II 50c

 

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב הכרזות מוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *