ראשי חדשות Edelkrone מציגה את ה-SurfaceONE – רובוט צילום קומפקטי

Edelkrone מציגה את ה-SurfaceONE – רובוט צילום קומפקטי

0
0

חברת Edelkrone מטורקיה ממשיכה להשיק מוצרים ייחודיים לתחום הוידאו והפעם היא חושפת רובוט ממונע זעיר שמאפשר להזיז את המצלמה שלכם על משטחים ישרים בצורה חלקה באמצעות שלט רחוק ואפליקציה פשוטה.

Edelkrone היא מן החברות היצירתיות ביותר בתחום העזרים לוידאו והיא אחראית לכמה פיתוחים מקוריים למדי בתחום הוידאו הרפלקסי דוגמת ה-Pocket Rig – המכתוף המתקפל הזעיר בעולם ועוד שורה של פיתוחים מעניינים (ניתן למצוא את כולם בקישור הבא באתר). הפיתוח האחרון הוא אולי אחד המעניינים ביותר לכל מי שזקוק לאמצעי שמייצר תנועה בוידאו אבל לא רוצה סליידר (מסיבות של גודל או צורת עבודה) או אמצעים פסיביים יותר כמו ה-Syrp genie mini (שאנחנו מאד מסמפטים אבל הוא מאפשר צילום מנקודה אחת).

ה-SurfaceONE נראה כאמצעי מאד שימושי לכל מי שמצלם מוצרים (אבל לא רק) על שולחן, או רצפה ישרה. מדובר ברובוט גלגלי קטן וקומפקטי (חישבו על מיני רומבה אליה ניתן לחבר מצלמה). אלא ש-Edelkrone הוסיפו לו מספר תכונות מעניינות במיוחד – באמצעות ציין לייזר קטן ניתן לסמן את המטרה שאתם רוצים לצלם (נניח מצלמה המונחת על השולחן) והרובוט יעקוב אחרי בסיבוב תוך שמירה על מרחק קבוע (בכדי לשמור על פוקוס נתון גם במצב פוקוס ידני).

ה-Surfaceone – רובוט צילום קומפקטי חדש נשלט אפליקציה

surfaceone

מעבר לכך ניתן לצלם באמצעות הרובוט גם Timelapse על פני משטח ארוך במיוחד (סתם לדוגמא מוזיאון בו תרצו לצלם לאורך תערוכה של תמונות על פני מטרים רבים – דבר שלא אפשרי בלי ציוד הרבה יותר גדול ומגושם). כל שתצטרכו לעשות במקרה כזה הוא לחבר כבל בין הרובוט למצלמה (כבל טריגר) ולהגדיר את תחילת הצילום מהאפליקציה, ואתם מסודרים.

בכדי להפעיל את ה-SurfaceONE תזדקקו לסוללה אחת של קנון (LP-E6) ובעתיד מתוכננת גם אפליקציה מותאמת לשעונים חכמים של אפל (בנתיים נתמכים מכשירים מבוססי אנדרואיד גרסה 5 או אייפון).

בכל הנוגע למחיר – ה-SurfaceONE אינו זול במיוחד (690 דולרים בלי הראש שיוסיף לכם עוד 160 דולרים אם כי אפשר להשתמש בכל ראש שתרצו באופן עקרוני) אבל יכולותיו הן ייחודיות בשוק.

סרטון קצר המציג את ה-SurfaceONE ויכולותיו

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב חדשות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *