ראשי חדשות הכרזות מוצרים GF7 – פנסוניק חסרת מראה זעירה במיוחד לחובבי הסלפי

GF7 – פנסוניק חסרת מראה זעירה במיוחד לחובבי הסלפי

0
0

חברת פנסוניק הכריזה מוקדם יותר היום על מצלמה חסרת מראה בעלת מסך מתהפך (לצילום סלפי) בגודל זעיר במיוחד מסדרת ה-GF המכונה LUMIX DMC-GF7.  

ההכרזות של תערוכת +CP שתיפתח ביפן בחודש הבא עוד טרם הגיעו אך פנסוניק מקדימה ומכריזה על מצלמה חסרת מראה זעירה במיוחד – ה-GF7. המצלמה עם עיצוב בסגנון רטרו (כך נטען לפחות) כוללת חיישן 16 מגה פיקסל (זהה לזה המצוי ב-GX7), מסך מגע מתהפך ברזולוציה גבוהה, WIFI מובנה ומבזק. מחירה של המצלמה החדשה שתהיה זמינה החל מחודש פברואר 2015 בחו”ל יעמוד על 600 דולר (עם עדשת קיט 12-32 מ”מ קטנה במיוחד).

מסך מתהפך לחובבי הסלפי

GF7-1

סרטון רשמי המציג את ה-GF7 החדשה – אי אפשר לטעות בקהל היעד של המצלמה

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=6vooI9cebjY[/youtube]

ה-GF7 מכוונת למי שרוצה מצלמה עם איכות תמונה טובה יותר מהסלולארי בגודל קטן במיוחד (ממש לא לבעלי ידיים גדולות). היא לא כוללת עינית ומופעלת על ידי מגע (אם כי ישנם כפתורי שליטה בנוסף). פנסוניק ניסתה לשלב תכונות שונות שיקלו על צילומי סלפי כמו מנגנון “צילום פנים אוטומטי” (מנגונים דומים עבור חיוך לא עבדו מנסיוננו בצורה חלקה במיוחד ויהיה מעניין לראות מה הצליחה לעשות פנסוניק בעניין). המצלמה כוללת עוד שורה של תוספות קטנות וייחודיות כו כפתור פיזי מאחורי המסך אשר נועד להחזיר את המצלמה להגדרות היצרן, מגוון מצבי time lapse ועוד.

מבט מאחור על ה-GF7 הזעירה

GF7-2

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב הכרזות מוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *