ראשי חדשות מנפרוטו: ראש מקצועי וחצובה קלה חדשה

מנפרוטו: ראש מקצועי וחצובה קלה חדשה

1
0

אנו שמחים להיות בין האתרים הראשונים בעולם לחשוף שני מוצרים חדשים ומעניינים של חברת מנפרוטו – הראשון הוא דגם חדש של ראש חצובה מקצועי 3-way מתקדם והשני הוא דור חדש של חצובות מסדרה 055 בעלות מספר שיפורים מעניינים.

נפתח עם הראש החדש המכונה X-PRO 3-WAY HEAD והוא כולל כפי שניתן לצפות מראש מסוג זה שלוש ידיות שליטה (מסיביות למדי יש לומר) מאלומיניום. הראש החדש נועד לספק מצד אחד גמישות ודיוק רב בהזזת המצלמה (עם שליטה על כל אחד מן הצירים) כולל שליטה ברמת החיכוך ומצד שני לשמור על ניידות רבה ככל האפשר (ראשים מסוג זה לרוב גדולים למדי).

ראש X-PRO 3-WAY HEAD חדש

manfrotto X-PRO 3-Way Head newבתחום הניידות השקיעה מנפרוטו רבות על ידי שילוב ידיות אותן ניתן להצמיד לגוף הראש בכדי להפוך אותו לבולט פחות (ולאפשר נשיאה בתיק למשל). כאשר הוא מקופל גודלו 13X13.5X13.5 – לא גדול בהרבה מראש כדורי גדול. משקלו של הראש ק”ג אחד אך הוא מסוגל לשאת עד 8 ק”ג של משקל. מבחינת תפעול מנפרוטו שילבה בראש בקרת חיכוך כולל כאשר הראשים עצמם פתוחים. בנוסף לראש 3 פלסים שונים (עבור כל זווית).

חצובת ה-055 בגרסה החדשה – ניתן לחבר מגוון אביזרים

manfrotto 055 new series-1

המוצר השני הוא כאמור סדרת חצובות חדשה  – גרסה מחודשת לסדרת ה-055 הקיימת של החברה (לנו חבל שמנפרוטו לא טורחת לתת שמות חדשים בכדי להבדיל באופן קל ופשוט בין סדרות חדשות לישנות). הסדרה החדשה כוללת חצובות קשיחות ב-50% מן הדור הקודם המאפשרות משקל נשיאה גדול יותר (במקום 7 ק”ג, 9 ק”ג).

עמוד ראשי נשלף בזווית

manfrotto 055 new series-2

לסדרת ה-055 החדשה מגנון Quick Power Lock חדש אשר אמורה לנעול את הרגליים בצורה חזקה יותר מקודמו ויחד עם זאת להיות קל לנעילה באמצעות יד אחת. יכולת נוספת קשורה לעמוד המרכזי של החצובה אשר יכול להיות מחובר כך שניתן להציבו ב-90 מעלות לרגליים (קונספט שקיים כבר בחצובות של מנפרוטו) בכדי לצלם כלפי מטה בנקודות שהגישה קשה אליהן.

סרטון המציג את ה-055 החדשה

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=4J4fvzlGdEQ[/youtube]

סדרת ה-055 החדשה זמינה עם מבנה אלומיניום או סיבי קרבון ובמגוון אורכים. עוד פרטים ניתן למצוא באתר היצרנית.

מנגנון נעילה חדש לרגליים

manfrotto 055 new series-3

מיבואנית מנפרוטו חברת ABS נמסר כי בשלב זה עדיין לא ידועים מחירים או זמינות של המוצרים החדשים.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב חדשות

תגובה אחת

  1. Avatar

    אדי

    22/02/2014 ב 1:18 AM

    אני עדיין מחכה לטריפוד הראשון שיהיה לו מוט-מרכזי עם מנואלה, שניתן בנוסף, גם להטות אותו אופקית.

    מילת המפתח כאן היא “מנואלה”, בניגוד לקולר-נעילה.

    הייתרון הגדול ביותר מבחינתי של מוט אופקי הוא לצילומי תקריב ומקרו, ומוט שצריך לשחרר את הנעילה שלו ולקדם אותו (עם מצלמה עליו) ידנית, במצב משוחרר, הוא בבחינת “חצי-עבודה”, כלומר לא “הלכו עד הסוף” עם העניין הזה.

    השב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *