ראשי חדשות Gitzo Mountaineer: סדרת חצובות סיבי פחמן חדשה, חזקה וקלה במיוחד

Gitzo Mountaineer: סדרת חצובות סיבי פחמן חדשה, חזקה וקלה במיוחד

1
0

חברת גיטזו (Gitzo) חשפה מוקדם יותר השבוע סדרת חצובות משופרת – קלה ובעיקר חזקה באופן מיוחד המיועדת לצלמים ניידים הזקוקים לאמצעי יציב במיוחד ויחד עם זאת קל וקשיח המסוגל לתפקד גם בתנאים קיצוניים במיוחד.

גיטזו היא חברת וותיקה ומסורתית מאד ובניגוד לחברות אחרות היא משחררת מוצרים חדשים לעיתים רחוקות למדי (הפעם האחרונה בה הוכרזה חצובה חדשה של החברה הייתה ב-2012 אז השיקה החברה את סדרת חצובות ה-ocean), מצד שני מדובר באחת היצרניות המוערכות בתחום ולכן כל מוצר חדש של החברה זוכה ללא מעט התעניינות.

החצובות החדשות מסדרת ה-Mountaineer (השם מסגיר את ייעודה של החצובה) הן חזקות יותר מחצובות ה-Carbon 6X הנוכחיות הודות לטכנולוגיה חדשה אותה פיתחה גיטזו (המכונה Carbon eXact tubes). השיפור צפוי להיות מורגש במיוחד ברגליים התחתונות והדקות יותר של החצובה – נקודת תורפה ידועה של חצובות דקות וקלות.

סדרת ה-Mountaineer – רגליים חזקות יותר ואפשרות הצבה נמוכה

Gitzo-Mountaineer2

ה-Mountaineer כוללת 4 תת סדרות (0 עד 3) כאשר החברה ממליצה לבחור את הסדרה בהתאם למשקל הציוד בו אתם מתכננים להשתמש. החצובה עצמה כוללת מנגנון חדש המאפשר את הסרת העמוד המרכזי והורדת החצובה לגובה הרצפה בקלות (ניתן לראות זאת בסרטון בהמשך). לחצובה החדשה עוד שיפורים כגון דיסקה חדשה המתחברת לראש ולציבות משופרת וכן מנגנות נעילת רגליים חדש.

Mountaineer – מנגנון נעילה חדש

Gitzo-Mountaineer1

סרטון רשמי של חברת גיטזו המציג את החצובה החדשה ותכונותיה

[vimeo]https://vimeo.com/85530252[/vimeo]

סרטון נוסף – כללי יותר

[vimeo]https://vimeo.com/85530353[/vimeo]

אנו ממתינים כרגע למידע מן היבואן בנוגע לזמינות ומחיר של סדרת החצובות החדשה בארץ ונעדכן בהמשך (ניתן למצוא פרטים נוספים על הסדרה באתר החברה).

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב חדשות

תגובה אחת

  1. Avatar

    אדי

    19/02/2014 ב 8:14 PM

    חסרה לי הטיה אופקית של מוט המעלית המרכזי, כדי לאפשר גישה נוחה וקרובה לאובייקטים של צילום מקרו “קצר”.

    לסליק, מנפרוטו, האנל, וולבון או וונגארד יש כיום דגמים עם החידוש הזה – ונדמה לי שגם לגיטזו יש.

    השב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *