ראשי חדשות Clipping Magic הפרדת עצמים מן הרקע – בקלות ובחינם

Clipping Magic הפרדת עצמים מן הרקע – בקלות ובחינם

3
0

זקוקים לשלוף אובייקט כלשהו מתמונה ולא רוצים להסתבך עם תוכנות מורכבות או יקרות? אתר אינטרנט חדש מאפשר לכם להעלות תמונה בכל גודל ועל ידי סימון פשוט להפריד עצמים מן הרקע בקלות ובצורה יעילה.

לעיתים אנו זקוקים לכלים פשוטים ומהירים אשר עושים את העבודה בכל מקום בלי לגרור אותנו להוצאות מיותרות או ללימוד של תוכנות מורכבות. Clipping Magic הוא אתר המבוסס על טכנולוגיה אותה פיתחו זוג מהנדסי תוכנה אמריקניים (אשר אחראים גם לתוכנה אחרת בשם vectormagic אשר ממירה תמונות לעצמים וקטוריים אותם ניתן להגדיל לכל גודל בקלות).

הרעיון פשוט – העלו תמונה לאתר – סמנו בצבע ירוק את האזור שאתם רוצים לשמור ובצע אדום את האזור אותו אתם רוצים לסלק והתוכנה תעשה את השאר. הרעיון הוא כמובן שאין צורך לסמן בצורה מדויקת מאד את האזורים וניתן לסמן קו כללי מאד על האוביקט והאלגוריתם יבצע את השאר.

אנו יצאנו לבדוק את המימוש של הפיתוח החדש ב-Clipping Magic – התוצאה היא שעבור עצמים פשוטים – קרי כאלו שההפרדה בינם לבין הרקע איננה עדינה מאד, האלגוריתם עובד טוב למדי וכמעט ואינו דורש תיקונים. עבור עצמים מורכבים יותר (הדוגמא הטובה ביותר היא כמובן הפרדת שיער מרקע) ההצלחה הרבה יותר מוגבלת. מה שכן, גילינו כי ניתן בהחלט לבצע תיקונים עדינים אם יש צורך על ידי הגדלה של האזור וסימון נקודתי של אזורים בירוק או אדום לפי הצורך. כמובן שכאן כבר לא מדובר על לחיצה אחת או שתיים אלא על עבודה מעט עדינה יותר כפי שמקובל גם בתוכנות עריכת תמונה מתקדמות דוגמת פוטושופ.

בשורה התחתונה אם תעבדו בצורה עדינה ועם סבלנות תוכלו להוציא תוצאות לא רעות גם מתמונות מורכבות יחסית. הכלי החדש אינו יכול וגם אינו מיועד להחליף את הפונציונאליות של תוכנות מורכבות כמו פוטושופ (או אפילו התוכנה החינמית GIMP) אבל הוא פשוט יותר ובמקרים מסוימים בהחלט יכול לעשות את העבודה – אתם מוזמנים לנסות בחינם באתר Clipping Magic.

נסיון שעשינו עם ה-Clipping Magic – אובייקטים פשוטים ניתן לגזור מהרקע בקלות רבה

clippingmagic

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
  • Mylio main

    Mylio – מתחרה ראש בראש מול לייטרום

    אפל הכריזה שלא תעדכן יותר את תוכנת ה-Aperture ועד שלא תשיק תוכנה חלופית נותרו המשתמשים בעי…
  • אפל מעדכנת – Aperture 3.2.4

    חברת אפל הודיעה מוקדם יותר היום עדכון מספר 3.2.4 לתוכת עריכת התמונה Aperture. העדכון האחרו…
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב חדשות

3 תגובות

  1. Avatar

    U

    21/05/2013 ב 8:09 PM

    תודה רבה

    השב

  2. Avatar

    Troy C Morris

    18/02/2020 ב 10:24 AM

    Removing backgrounds from photos has never been so easy. I think you don’t know who to professionaly removing image background. I’ll have say It’s easy and best way to removing background from photos by Photosop and manually do these,

    השב

  3. Avatar

    clipping

    23/02/2020 ב 7:27 PM

    Car Photo Editing Great post,Thanks for providing us this great knowledge,Keep it up.

    השב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *