ראשי חדשות Wacom Cintiq 24HD Touch – המגע המושלם

Wacom Cintiq 24HD Touch – המגע המושלם

0
0

סדרת מסכי ה-Cintiq של חברת הלוחות הגרפיים היפנית Wacom זכתה בשבוע שעבר לחיזוק משמעותי בדמות זוג לוחות חדשים בגדלים של 22 ו-24 אינצ’. הלוח הגדול (והמסקרן יותר) משלב לראשונה בסדרת העל של Wacom גם תמיכה במחוות מגע אשר הופך אותו לכלי העבודה המושלם למאיירים, מעצבי תלת מימד, וארכיטקטים וכמובן גם לצלמים ועורכי תמונה שהפרוטה (ולא מעט ממנה) מצויה בכיסם.

מעולם לא הסתרנו את חיבתנו היתרה ללוחות הגרפיים של חברת Wacom. הלוחות מסדרת ה-Intuos הם כלים מקצועיים ויעילים אשר מסוגלים לשפר באופן משמעותי את הפרודוקטיביות של עורכים גרפיים (וזכו רק בחודש מרץ האחרון לעדכון חמישי במספר). סדרת ה-Cintiq הממוצבת במקום גבוהה יותר (ולמעשה שונה) בליין של החברה, וכוללת לא רק לוח גרפי, אלא מסך איכותי במיוחד בטכנולוגיית H-IPS (החל מן הדור האחרון של החברה אשר הוכרז בשלהי 2011) בגודל 24 אינצ’ וברזולוציה גבוהה במיוחד (1920 על 1200 פיקסלים).

ה-Wacom Cintiq 24HD Touch בפעולה – מוסיפים מחוות מגע

Wacom CINTIQ 24HD TOUCH

סדרת ה-Cintiq של חברת Wacom נחשבת מזה לא מעט שנים לדובדבן שבקצפת כשמדובר בעזרים למאיירים ומעצבים גרפיים אך גם לחלומם הרטוב של לא מעט צלמים חובבי עיבוד תמונה. הדגם האחרון בסדרת ה-Cintiq המכונה Cintiq 24HD כלל כאמור את טכנולוגיית המגע הרגילה של חברת Wacom הנשלטת על ידי עט דיגיטלי (או “עכבר” מיוחד) אך לא תמיכה “במחוות” מגע באמצעות אצבעות המשתמש (תכונה אשר נכנסה לשימוש בדור ה-Intuos האחרון אשר אינו כולל כאמור מסך). כעת החליטו ב-Wacom לפתח גרסה מיוחדת של דגם ה-Cintiq 24HD הכוללת גם מסך מגע התומך במחוות של מספר אצבעות במקביל (אידאלי למי שמטפל בתלת מימד אך יכול להיות נוח באותה המידה גם למי שעוסק בעיבוד תמונה ורגיל לשימוש במסכי מגע בטאבלטים ובסמרטפונים למיניהם).

סרטון הדגמה של ה-Wacom Cintiq 24HD Touch

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=0LHkHAHWEPk[/youtube]

מסך המגע הוא לא התוספת היחידה לדגם החדש – גם הפאנל שודרג והוא כולל מעתה עומק צבע גדול במיוחד (30 ביט) המספק יותר ממיליארד צבעים (לעומת כ-16 מליון “בלבד” בדגם הקודם). אם חשבתם שכל התוספות הללו יגיעו בזול אתם מוזמנים לחשוב שוב. ה-Wacom Cintiq 24HD Touch אשר יגיע לחנויות בארה”ב בחודש אוגוסט 2012 יעלה לא פחות מ-3700 דולר (בערך 1100 דולר יותר מה-Wacom Cintiq 24HD).  אם אתם בכל זאת רוצים לוח מסדרת ה-Cintiq אבל לא רוצים להוציא כל כך הרבה כסף, תוכלו למצוא בקרוב גם את ה-Cintiq 22HD החדש של Wacom אשר עושה שימוש במסך 22 אינצ’ ברזולוציה מעט נמוכה יותר (1920 על 1080) וחסר את יכולות המגע/מחוות החדשות והבסיס המתקדם של הדגם הגדול יותר, אך יצמצם (במעט) את החור בכיס בעת הרכישה ויעלה “רק” כ-2000 דולר.

Cintiq 22HD – הגרסה “הצנועה”

Cintiq 22HD

סרטון נוסף המדגים עבודה עם ה-Wacom Cintiq 24HD Touch

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=vGRrV0-uIcc[/youtube]

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב חדשות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *