ראשי חדשות פוטושופ לוידאו: יהפוך אותך לצעירה ב-20 שנה

פוטושופ לוידאו: יהפוך אותך לצעירה ב-20 שנה

1
0

נושא עיבוד התמונה בצילומי סטילס הגיע בשנים האחרונות למדרגת מגיפה של ממש עד אשר מדינות רבות בעולם (וביניהן גם ישראל) חוקקו חוקים בנושא המחייבים צלמים ועורכים גרפיים להימנע או לכל הפחות לדווח על שימוש בטכניקות תיקון תמונה במקרים מסוימים. פעולה דומה בוידאו היא מורכבת בהרבה אך לאחרונה הציגה חברת עיבוד תמונה יפנית טכניקה אותה פיתחה ומכונה Age Reduction FX המאפשרת לה להצעיר פנים וגוף אנושי בעשרות שנים – התוצאות מדהימות – אך מה המשמעויות לגבי מה שאנו רואים בכל רגע מסביבנו בפרסומות, סרטונים ובטלויזיה?

כבר מזמן שלא ניתן “להאמין” לכל תמונה שאנו רואים ברשת ואפילו גופי תקשורת גדולים נפלו בפח (מספיק אם ניזכר בדוגמאות מוכרות מתקופת מלחמת לבנון השנייה). כעת נראה כי גם לסרטוני וידאו אנו לא יכולים להאמין עוד. החברה היפנית foton המתמחה מזה יותר מ-20 שנה בעריכת וידאו ותמונה פרסמה לפני מספר חודשים סרטון מרשים ביותר בו היא מדגימה טכניקה אותה פיתחה והיא מכונה Age Reduction FX.

האזורים המטופלים – בסרטון:

Age Reduction FX 1

ההדגמה: לפני ואחרי – כך תראו צעירים יותר בוידאו

[vimeo]https://vimeo.com/44915449[/vimeo]

אין בשלב זה פרטים רבים על הטכניקה החדשה ולא ברור האם הטיפול נעשה בצורה אוטומטית על הסרט כולו או פר פריים (מה שמן הסתם מחייב עבודה רבה מאד). התוצאות בכל מקרה מרשימות ביותר ומעלות לא מעט תהיות בקשר למה שצפוי לנו בשנים הקרובות.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב חדשות

תגובה אחת

  1. Avatar

    יקים

    13/07/2012 ב 8:57 PM

    מדהים. עכשיו אני רוצה את אנג’לינה ג’ולי כמו שהיא היתה ב-Tomb rider ולא בגרסה הכחושה שהיא עכשיו.

    השב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *