ראשי חדשות Nauticam – מארז תת ימי ל-GF2 של פנסוניק

Nauticam – מארז תת ימי ל-GF2 של פנסוניק

0
0

עוד ועוד מארזים לצילום תת מימי מגיעים בחודשים האחרונים לשוק. עבור רבות ממצלמות הרפלקס החדשות כבר ניתן למצוא מארזים אך גם לא מעט מצלמות חסרות מראה זכו למארזים בתקופה האחרונה. אחת מאלו היא ה-GF2 הוותיקה (יחסית) של חברת פנסוניק אשר מארז עבורה הוכרז על ידי חברת Nauticam מוקדם יותר החודש.

ה-NA-GF2 הוא המארז החדש של חברת Nauticam והוא אמור לאפשר ל-Panasonic Lumix GF2 להגיע עד לעומק של 100 מטרים מתחת לפני המים. המארז נחשב קומפקטי באופן יחסי אם כי במשקל המתקרב ל-1 ק”ג הוא עדיין כבד בהרבה מן המצלמה עצמה.

NA GF2 1

המארז עשוי מאלומיניום בשילוב פלדת אלחלד ו”חלונות” אקריליים עם ציפוי מנוע השתקפות. מנגנון מיוחד מונע פתיחה מקרית של המארז ושליטה מלאה הותאמה לכל אחד מן הכפתורים והחוגות שעל המצלמה.

NA GF2 2

המארז עצמו צפוי להיות זמין לרכישה באופן מיידי (בארה”ב) ומחירו יעמוד על 1750 דולרים (יותר מפי 2 מהמצלמה עצמה). פרטים נוספים ניתן למצוא באתר חברת Nauticam.

NA GF2 3

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב חדשות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *